Skitof, gratulacje za dodający otuchy i robiący nadzieję tekst. Osobiście nie lubię brać za przykład Amerykanów, ale cieszyłbym się, gdyby w Polsce wykształtował się podobny ruch jak w Stanach Craft Breweries. Oni też zaczynali jako piwowarzy domowi, a dzisiaj o ile mnie pamięć nie myli, mają już 5 % udziału w rynku. A wszystko zaczęło się właściwie dzięki koncernom, produkującym nudne piwa i miało być formą protestu.
Polska - kraj piwoszy wybrednych?
Collapse
X
-
Archiwum piwne
Poznaj
http://www.browar.biz/centrumpiwowar...ndrzej_urbanek
Historię piwowarstwa w Brzegu i okolicachhttp://www.browar.biz/centrumpiwowar...ndrzej_urbanek
Już dostępne! "Browary akcyjne Wrocławia" -
Jestem właśnie w momencie odchodzenia od picia masowej produkcji. Uwielbiam piwo, ale nie wiedzieć czemu/ czy raczej wiedzieć - ostatnio mi to piwo wcale nie smakowało. Pijąc czułem smród gorzały. Zacząłem szukać i znalazłem, chociaż w moim Szczytnie łatwe to nie było. Czytając forum widzę, że za dobre piwo trochę przepłacam. Składam jednak publiczne ślubowanie, że piwa typu tyskie i pozostałej masowej produkcji, pił już nie będę,.Ostatnia zmiana dokonana przez witoldo125; 2010-06-08, 22:13.Comment
-
Obawiam się, że ludzi, którzy starają się pić lepsze, niekoncernowe piwa jest zaledwie 2-3%, a tych, którzy mają taką wiedzę, jak starsi użytkownicy tego portalu jest klkapromili. Niestety przytłaczająca większość wlewa w siebie płyny piwopodobne. Zawsze mnie szokuje często spotykany obrazek podczas zakupów na Rudnickiego.......wchodzi kulturalny facet, patrzy się na całą ścianę dobrych piw i kupuje 4 puszki.....HarnasiaAle właśnie takie jest nasze społeczeństwo. Zazwyczaj pije się byle co i im taniej tym lepiej. Obawiam się, że chyba nie dożyjemy czasów, gdy koneserów zacnych piw będzie w Polsce 10%.
Comment
-
"Jedno pivo ne vadi!"
"Kupuje tylko w polskich sklepach!"Comment
-
Nastawienie na masową produkcję może nie iść w parze z jakością produktu.
Te 10 % udziału w rynku mogło by również spowodować agresywną reakcje potentatów w celu wybicia konkurencji z rynku.
Wydaje mi się, że jedyna droga to mocne usadowienie w tej grupie odbiorców, którą mają (znaczy: nie obniżanie jakości produktów), stopniowe pozyskiwanie nowych fascynatów(stopniowe zwiększanie liczby lokali w których sprzedają swoje piwa, zwłaszcza w dużych miastach), wreszcie większa aktywność na własnym rynku lokalnym.Ostatnia zmiana dokonana przez Rzeszowiak; 2010-06-09, 08:13.Comment
-
Obawiam się, że ludzi, którzy starają się pić lepsze, niekoncernowe piwa jest zaledwie 2-3%, a tych, którzy mają taką wiedzę, jak starsi użytkownicy tego portalu jest klkapromili. Niestety przytłaczająca większość wlewa w siebie płyny piwopodobne. Zawsze mnie szokuje często spotykany obrazek podczas zakupów na Rudnickiego.......wchodzi kulturalny facet, patrzy się na całą ścianę dobrych piw i kupuje 4 puszki.....HarnasiaAle właśnie takie jest nasze społeczeństwo. Zazwyczaj pije się byle co i im taniej tym lepiej. Obawiam się, że chyba nie dożyjemy czasów, gdy koneserów zacnych piw będzie w Polsce 10%.
Piwoteka
Łódź, ul. 6 Sierpnia 1/3,
www.piwoteka.pl
Sklep Piwoteki na Facebooku
Piwoteka Narodowa na Facebooku
Piwoteka Narodowa na G+
Дед Мороз (Dziadek Mróz)
Browar PiwotekaComment
-
Wybacz proszę, ale to bzdura. W ten sposób każdego musiałbym usilnie namawiać na belgijskiego Deusa! Ważne, żeby klient wracał - nawet jeśli kupuje tylko 1 piwo na miesiąc. I nawet, jeśli jego ulubionym piwem zostanie po mojej rekomendacji bączek z browaru Zodiak po 1,20 zł!Piwoteka
Łódź, ul. 6 Sierpnia 1/3,
www.piwoteka.pl
Sklep Piwoteki na Facebooku
Piwoteka Narodowa na Facebooku
Piwoteka Narodowa na G+
Дед Мороз (Dziadek Mróz)
Browar PiwotekaComment
-
Comment
-
Obawiam się, że nie tędy droga. Biorąc pod uwagę ilość sklepów sprzedających lepsze piwa, to takie oddziaływanie na klienta przyjęłoby raczej komiczne rozmiary. Tu jest potrzebna akcja o większym polu rażenia. To browary powinny reklamować się w telewizji, gazetach i innych mediach. To one mają największe możliwości wpływania na nasz gust. Ale niestety reklama jest w Polsce bardzo droga. Ja jeszcze nie widziałem żadnego browaru, oprócz koncernowych, który zachwalałby swoje piwa. Tak to właśnie wyglada. Barierą są finanse. Wielkie koncerny piwowarskie mogą sobie pozwolić na wydanie kilku milionów złotych na taki cel. Małe browary mogą tylko o tym pomarzyć. I dlatego mamy taki rynek. Jak mówię ludziom nazwy browarów..... Witnica, Ciechanów, Konstancin czy Czarnków, to zazwyczaj otwierają z wrażenia oczy. Bo pierwszy raz te nazwy słyszą. Społeczność tego portalu to zaledwie promil całego rynku. My jesteśmy unikatami
My jesteśmy elitą elit, wierzchołkiem góry lodowej, czubkiem piramidy,ale pod nami jest mnóstwo użytkowników, którzy na podstawie naszych opinii dokonują wyborów. Potęga browar.bizu wielka jest.
Comment
-
Ależ ja kopyrze napisałem......i inne media.
Sam wiesz, że nawet w necie tych reklam nie ma. Jedyne co istnieje, to strony browarów i to wszystko. Klienta trzeba szukać, a tego się nie robi. To co my możemy przekazać innym, jest jedynie kroplą w morzu. Tu potrzeba zorganizowanej akcji reklamowej. Ludziska nawet nie wiedzą, że są lepsze browary.Comment
-
Ależ ja kopyrze napisałem......i inne media.
Sam wiesz, że nawet w necie tych reklam nie ma. Jedyne co istnieje, to strony browarów i to wszystko. Klienta trzeba szukać, a tego się nie robi. To co my możemy przekazać innym, jest jedynie kroplą w morzu. Tu potrzeba zorganizowanej akcji reklamowej. Ludziska nawet nie wiedzą, że są lepsze browary.Comment
-
No tak, ale powiedz mi, dlaczego tych reklam nie ma ??
Nigdy nie widziałem jakiegokolwiek średniego lub mniejszego browaru, ani w gazecie, ani w necie.
To jest chore. Niestety finanse rządzą. Uważam jednak, że browary takie jak Ciechanów, Amber czy Konstancin mogłyby sobie na taką reklamę pozwolić. Jednak tego nie robią. Edi z tą swoją gęstwą drożową,to niech się lepiej nie reklamujeComment
-
Trzy lata temu Browar Braniewski (po reaktywacji) zorganizował wysokobudżetową kampanię w mediach (m.in. w telewizji publicznej). Reklamy szły nawet w prime time. Konończuk wielkie pieniądze miał. Tylko co mu po reklamie jak źle zabrał się do piwnego biznesu. Nie posłuchał rad tych, którzy mieli jakieś doświadczenie. Nie szukał dla siebie niszy. Na starcie chciał powtórzyć sukces EB sprzed lat.Comment
Related Topics
Collapse
-
Funkcjonujący od 2017 roku browarek umiejscowiono w starych magazynach kolejowych z czerwonej cegły. Z głównego dworca kolejowego kierujemy się równolegle do torów w kierunku wschodnim przez Kurt Schumacher Straße, przechodzimy mostem przez Gerę i dalej prosto brukowaną ulicą przez tereny...
-
Channel: Niemcy
-
-
Wystawcy i goście zjeżdżający na Brau Beviale tłumnie zapełnili browary w Nürnberg, więc my wybraliśmy się do Erlangen. To satelickie miasto na północ od Nürnberg jest osiągalne po 15 minutach jazdy pociągiem, a od stacji kolejowej do browaru trzeba odbyć kilometrowy spacer przez tutejszą...
-
Channel: Niemcy
-
-
Koníček to już mało powiedziane bo wyrosło już z niego spore konisko
. 2.06.2006 roku sládek Mojmír Velký uwarzył swoją pierwszą warkę Ryzáka 11° o objętości 250 l w browarku odległym o 1,5 km od centrum Vojkovic. Tak zaczęła się historia, po pięciu tygodniach piwo można było...
-
Channel: Czechy
-
-
Spotkanie z Krzysztofem Żurawskim pivaria książki "Piwo w Szczecinie do roku 1945" odbędzie się w 9.11. (czwartek) w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie, ul. Podgórna 15/16 o godz. 17.
Więcej informacji:
https://pomorzezachodnie.travel/Arty...12/Spotkanie_z...-
Channel: Biesiady piwne, koncerty i inne
2023-10-30, 18:02 -
-
Kolejne dwa browary jakie zamierzaliśmy odwiedzić w Brukseli olały piwoszy i wywiesiły na drzwiach kartki o treści "w sierpniu jesteśmy na wakacjach, zapraszamy we wrześniu"
. Dlatego postanowiliśmy przejechać się do przepięknego miasteczka Leuven odległego od Brukseli o 20...
-
Channel: Belgia
-
- Loading...
- Koniec listy.
Comment