Podczas ostatniej selekcji mojego zbioru szkła piwnego zwróciłem uwagę jak często w ciągu ostatnich 20. lat zmieniało się logo browaru. Szczególnie dotyczy to głównych marek: Żywiec, Tyskie, Warka, Okocim.
Mam po kilkanaście szt. w/w browarów. Na przykładzie Żywca widać drobne retusze i kosmetyczne zmiany, które postępują coraz mocniej.
Herb - marka, tradycja. Kiedyś bez zmian przez dziesiątki czy setki lat, dziś co sezon to nowe poprawki.
Jak to się ma do tradycji szczególnie, iż koncerny powołują się na daty powstania z XVI - XIX w.
Mam po kilkanaście szt. w/w browarów. Na przykładzie Żywca widać drobne retusze i kosmetyczne zmiany, które postępują coraz mocniej.
Herb - marka, tradycja. Kiedyś bez zmian przez dziesiątki czy setki lat, dziś co sezon to nowe poprawki.
Jak to się ma do tradycji szczególnie, iż koncerny powołują się na daty powstania z XVI - XIX w.
Comment