Dzisiaj dostałem takie pismo.
Można domniemywać, że mikrofiltracja się zepsuła. No to chyba jedyna okazja na niepasteryzowanego i niemikrofiltrowanego Kasztelana.
Komunikat w sprawie wymiany wybranych partii piwa niepasteryzowanego butelce
Szanowni Państwo, Zapewnienie - zgodnej z oczekiwaniami naszych Konsumentów i Klientów - stabilnej jakości produktu jest dla nas - Carlsberg Polska – jedną z najważniejszych wartości. Dlatego w obliczu najmniejszych nawet uchybień reagujemy i naprawiamy wszelkie usterki.
W związku z tym informujemy, że w ostatnim okresie wystąpiła awaria na jednej z naszych linii rozlewniczych piwa. W jej efekcie trafił do Państwa produkt, którego termin przydatności do spożycia uległ znacznemu skróceniu w stosunku do deklarowanej na opakowaniu daty przydatności.
W praktyce może to oznaczać, że w piwie po upływie ok. 3-4 tygodni od momentu produkcji może pojawić się osad mogący wywoływać zmętnienie piwa oraz zmiany smakowo-zapachowe. Według przeprowadzonych analiz ta wada produktu nie jest niebezpieczna dla zdrowia konsumenta, zatem produkt nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale jednocześnie nie spełnia wymogów jakościowych.
Błąd na linii produkcyjnej został zidentyfikowany przez naszych piwowarów, dlatego skala zjawiska występowania piwa z wada jakościowa jest znana i ograniczona. Dotyczy to kilku partii produkcyjnych Kasztelana Niepasteryzowanego (butelka zwrotna 0,5l), oznaczonych następującymi datami przydatności do spożycia (oznaczenia na opakowaniach "Należy spożyć do"):
24.11.10 L1...,
25.11.10 L1...,
30.11.10 L1...,
10.12.10 L1...,
11.12.10 L1...,
15.12.10 L1...,
16.12.10 L1...
W silnym poczuciu odpowiedzialności za prawidłową jakość naszych produktów zdecydowaliśmy o wymianie wadliwych jakościowo partii produktu.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, spowodowane powyższą sytuacją i liczymy na Państwa zrozumienie i współprace podczas podejmowanej akcji wymiany produktu. Szczegółowe warunki zablokowania produktu i wymiany na nowy określą nasi przedstawiciele indywidualnie w kontakcie z Państwem.
Z poważaniem,
Danuta Bytnar
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości
Szanowni Państwo, Zapewnienie - zgodnej z oczekiwaniami naszych Konsumentów i Klientów - stabilnej jakości produktu jest dla nas - Carlsberg Polska – jedną z najważniejszych wartości. Dlatego w obliczu najmniejszych nawet uchybień reagujemy i naprawiamy wszelkie usterki.
W związku z tym informujemy, że w ostatnim okresie wystąpiła awaria na jednej z naszych linii rozlewniczych piwa. W jej efekcie trafił do Państwa produkt, którego termin przydatności do spożycia uległ znacznemu skróceniu w stosunku do deklarowanej na opakowaniu daty przydatności.
W praktyce może to oznaczać, że w piwie po upływie ok. 3-4 tygodni od momentu produkcji może pojawić się osad mogący wywoływać zmętnienie piwa oraz zmiany smakowo-zapachowe. Według przeprowadzonych analiz ta wada produktu nie jest niebezpieczna dla zdrowia konsumenta, zatem produkt nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale jednocześnie nie spełnia wymogów jakościowych.
Błąd na linii produkcyjnej został zidentyfikowany przez naszych piwowarów, dlatego skala zjawiska występowania piwa z wada jakościowa jest znana i ograniczona. Dotyczy to kilku partii produkcyjnych Kasztelana Niepasteryzowanego (butelka zwrotna 0,5l), oznaczonych następującymi datami przydatności do spożycia (oznaczenia na opakowaniach "Należy spożyć do"):
24.11.10 L1...,
25.11.10 L1...,
30.11.10 L1...,
10.12.10 L1...,
11.12.10 L1...,
15.12.10 L1...,
16.12.10 L1...
W silnym poczuciu odpowiedzialności za prawidłową jakość naszych produktów zdecydowaliśmy o wymianie wadliwych jakościowo partii produktu.
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, spowodowane powyższą sytuacją i liczymy na Państwa zrozumienie i współprace podczas podejmowanej akcji wymiany produktu. Szczegółowe warunki zablokowania produktu i wymiany na nowy określą nasi przedstawiciele indywidualnie w kontakcie z Państwem.
Z poważaniem,
Danuta Bytnar
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości
Comment