Promocja Małych Regionalnych Browarów

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • abernacka
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛🥛
    • 2003.12
    • 10862

    #46
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pioterb4 Wyświetlenie odpowiedzi
    Krajan wiem gdzie jest dostępny, ale Gościszewo? Abernacka możesz mi zdradzić lokalizację?

    (..)
    W tym przypadku miałem na myśli Marbork.
    Piwna turystyka według abernackiego

    Comment

    • pioterb4
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2006.05
      • 4322

      #47
      Aj, a już miałem nadzieję

      Comment

      • abernacka
        Generał Wszelkich Fermentacji
        🥛🥛🥛🥛
        • 2003.12
        • 10862

        #48
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika abernacka Wyświetlenie odpowiedzi
        W tym przypadku miałem na myśli Marbork.
        miałem na myśli Malbork.
        Piwna turystyka według abernackiego

        Comment

        • ART
          mAD'MINd
          🥛🥛🥛🥛🥛
          • 2001.02
          • 23975

          #49
          Od 10 lat czynimy* to o czym wspomina autor wątku w ramach BrowarBizu za zupełną darmochę dla browarów które robią dobre piwa. 2 z nich dostrzegły to i dla odmiany wspierają BrowarBiz w ramach oficjalnych działań reklamowych. Czy to przypadek że te browary radzą sobie dobrze na rynku?

          * tak, mam na myśli naszą społeczność
          Ostatnia zmiana dokonana przez ART; 2010-12-20, 12:15.
          - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
          - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
          - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

          Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

          Comment

          • darekd
            Generał Wszelkich Fermentacji
            🍺🍺🍺
            • 2003.02
            • 12699

            #50
            A ja wspieram nasze małe browary konstruktywną krytyką. Krytykuję jakość produktów, kiepski marketing, ściemy na etykietach, błędy na stronach internetowych. Działam poprzez Internet jak również przez propagandę szeptaną. Wszystko za darmo, z poświęceniem i inwestowaniem własnych środków

            Od promocji to są same browary i reprezentujące ich stowarzyszenia. Nie uszczęśliwiajcie ich właścicieli własnymi dobrymi radami i kawałem dobrej i nikomu niepotrzebnej roboty /vide Czarnków/. Część producentów po lekturze wpisów tutaj dotyczących częstych wzlotów i upadków jakości ich piwa, konkretnych wad, błędów, traktuje forum jako wrzód na własnym dobrym samopoczuciu. Pewien browar prowadzi fatalną stronę internetową, ileż było uwag i drwin, ale jeszcze więcej rad i sugestii płynących naprawdę z dobrej woli i co? I nic Jest taki browar, który wypuścił piwo pasteryzowane zamiast niepasteryzowanego i co... Owszem, są pozytywne zmiany, już nie wszystkie piwa są tak wysoko odfermentowane, dzięki krytyce.

            Na innych tego typu forach "konsumenckich" lub zagranicznych to producenci zabiegają o dobry wizerunek produktów, często oferując je do testów za darmo, współpracując z piwowarami domowymi, publicystami, konsumentami.
            U nas natomiast /po lekturze niektórych wpisów/ zauważam, że mamy tu klientów misjonarzy. Nie wystarczy, że kupują produkty małych browarów, co też czynię m.in ja i co jest największym WSPARCIEM dla tychże, to jeszcze są skłonni działać! Może zatem zamówić mszę w intencji browarów lub chodzić z ulotkami po mieście jak przedstawiciele Greenpeacu lub po domach jak Świadkowie Jehowy?

            Jeśli Artur napisał, że po 10 latach prowadzenia forum, przez który przewinęło się na dłużej kilkadziesiąt tysięcy osób (nie wspomnę już o różnego rodzaju konkretnych działaniach poza światem wirtualnym - m.in. Festiwalu Dobrego Piwa) tylko DWA wyrażają ochotę do współpracy, to zastanówcie się proszę, czy deklarowana przez Was chęć pomocy jest potrzebna...

            Comment

            • Pendragon
              Generał Wszelkich Fermentacji
              🥛🥛🥛
              • 2006.03
              • 13956

              #51
              Przy okazji tematu o tym, że rzekomo najwięcej pijemy w poniedziałek, przyjrzałem się najczęściej pitym markom w Dzienniku Piwnym.

              I tak, zacznijmy od 2006 roku, w którym zmieniono DP:

              2006
              1. (O) Tyskie 11.24% (2384.69 litrów)
              2. (O) Okocim 6.66%
              3. (O) Żywiec 5.85%
              4. (O) Warka 5.06%
              5. (O) Lech 4.30%
              6. (O) Ciechanów 4.16%
              7. (O) Perła - Lublin 3.29%
              8. (O) Leżajsk 3.24%
              9. (O) Kielce 3.21%
              10. (O) Witnica 3.13%

              2007
              1. (O) Tyskie 10.60% (1962.21 litrów)
              2. (O) Dojlidy 6.86%
              3. (O) Żywiec 6.44%
              4. (O) Okocim 6.38%
              5. (O) Warka 6.09%
              6. (O) Lech 4.90%
              7. (O) Ciechanów 4.29%
              8. (O) Amber 4.21%
              9. (O) Kielce 2.99%
              10. (O) Perła - Lublin 2.85%

              2008
              1. (O) Tyskie 12.05% (2102.43 litrów)
              2. (O) Żywiec 7.19%
              3. (O) Lech 6.66%
              4. (O) Warka 5.72%
              5. (O) Amber 4.88%
              6. (O) Dojlidy 4.88%
              7. (O) Okocim 4.87%
              8. (O) Ciechanów 3.79%
              9. (O) Czarnków 3.50%
              10. (O) Perła - Lublin 3.14%

              2009
              1. (O) Tyskie 7.49% (1540.54 litrów)
              2. (O) Okocim 6.69%
              3. (O) Ciechanów 5.82%
              4. (O) Czarnków 5.38%
              5. (O) Dojlidy 4.79%
              6. (O) Zamkowy 4.70%
              7. (O) Żywiec 4.66%
              8. (O) Amber 4.61%
              9. (O) Lech 4.29%
              10. (O) Kormoran 4.12%

              2010
              1. (O) Kormoran 6.79% (1318.15 litrów)
              2. (O) Ciechanów 6.45%
              3. (O) Okocim 5.65%
              4. (O) Konstancin 5.09%
              5. (O) Amber 4.90%
              6. (O) Zamkowy 4.49%
              7. (O) Tyskie 4.24%
              8. (O) Dojlidy 4.13%
              9. (O) Witnica 4.07%
              10. (O) Żywiec 4.05%

              I co, nie jesteśmy skuteczni? No chyba, że Tyskopijcom znudziło się to forum

              moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot


              Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie

              Comment

              • abernacka
                Generał Wszelkich Fermentacji
                🥛🥛🥛🥛
                • 2003.12
                • 10862

                #52
                Ale cieszyć się też nie ma z czego.
                Jeżeli tyle się pisze tutaj na forum o dobrych piwach a cztery z dziesięciu browarów na liście "top" stosuje hgb i oferuje bezsmakowe piwa to można tylko załamywać ręce.
                Ps. Witnica w pewnym sensie również HGB stosuje.
                Ostatnia zmiana dokonana przez abernacka; 2010-12-20, 13:52.
                Piwna turystyka według abernackiego

                Comment

                • Mason
                  Major Piwnych Rewolucji
                  🍼
                  • 2010.02
                  • 3280

                  #53
                  To kwestia dostępności piw z mniejszych browarów. W tym roku jest zauważalny progres w tej dziedzinie i oto efekt - w pierwszej szóstce tylko jeden wielkolud.
                  JEDNO PIVKO NEVADI!

                  Comment

                  • pioterb4
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2006.05
                    • 4322

                    #54
                    To kwestia dostępności piw z mniejszych browarów. W tym roku jest zauważalny progres w tej dziedzinie i oto efekt - w pierwszej szóstce tylko jeden wielkolud.
                    Tak i to jeszcze wielkolud mający w ofercie portera i pszeniczniaka (tego drugiego tylko rozlewa ale to zawsze wspólna bandera. W perspektywie poszerzenia piwnych horyzontów Polaków to i tak lepiej niż gdyby to miejsce miało przypaść Lechowi czy Warce.

                    Comment

                    • Feti
                      D(r)u(c)h nieuchwytny
                      • 2010.10
                      • 801

                      #55
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika abernacka Wyświetlenie odpowiedzi
                      Ps. Witnica w pewnym sensie również HGB stosuje.
                      Jakby koncerniaki były tylko na poziomie Witnicy, to prawdopodobnie nie szukałbym czegoś lepszego.

                      Comment

                      • skitof
                        Major Piwnych Rewolucji
                        🍼🍼
                        • 2007.11
                        • 2485

                        #56
                        Powiem szczerze, że wyniki za lata poprzednie mnie jednak szokują. Myślałem, że pewne marki są naprawdę omijane szerokim łukiem. A ile osób prowadzi DP?

                        Comment

                        • Krzysiu
                          D(r)u(c)h nieuchwytny
                          • 2001.02
                          • 14936

                          #57
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika skitof Wyświetlenie odpowiedzi
                          Powiem szczerze, że wyniki za lata poprzednie mnie jednak szokują...
                          A niby dlaczego? Ktoś przecież wypija te 90% produkcji piwa w Polsce.

                          Comment

                          • ART
                            mAD'MINd
                            🥛🥛🥛🥛🥛
                            • 2001.02
                            • 23975

                            #58
                            Wiele osób prowadzi DP nie angażując się w działania browarbizu jako społeczności.
                            Ostatnia zmiana dokonana przez ART; 2010-12-20, 15:42.
                            - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                            - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
                            - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

                            Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

                            Comment

                            • skitof
                              Major Piwnych Rewolucji
                              🍼🍼
                              • 2007.11
                              • 2485

                              #59
                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Krzysiu Wyświetlenie odpowiedzi
                              A niby dlaczego? Ktoś przecież wypija te 90% produkcji piwa w Polsce.
                              Czyli my?

                              Comment

                              • delvish
                                Major Piwnych Rewolucji
                                • 2004.11
                                • 3508

                                #60
                                No a kto jak nie my? Najwyraźniej Skitof uległeś złudzeniu. Fakt, że jest kilku aktywnych antykoncernowych krzykaczy na forum, a słowo "piwo" piszę się w co drugim poście z dużej litery albo wersalikami, nie oznacza od razu, że nikt nie pije Tyskiego, czy Żywca. Wbrew pozorom, poza dużymi miastami dostępność piw z małych browarow, wcale się jakoś dramatycznie nie poprawiła. Przeciętny Kowalski nie będzie jeździł kiladziesiąt km, żeby kupić np. kwaśnego Konstancina. Nie ma się co dziwić.
                                Ostatnia zmiana dokonana przez delvish; 2010-12-20, 15:55.
                                "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
                                (Frank Zappa)

                                "It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest. We address ourselves, not to their humanity but to their self-love" (Adam Smith)

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X