Najlepsze piwo

Collapse
X

• Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • bobwoj
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2011.02
    • 6

Najlepsze piwo

Witam wszystkich.

Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem kompletnym laikiem w temacie, więc proszę o wyrozumienie. Chciałbym skorzystać z doświadczenia forumowiczów i podając poniższe kryteria wytypować najlepsze piwo. Nie zależy mi na metodzie fermentacji (górna,dolna), kolorze, zawartości alkoholu. Zależy mi na tym żeby piwo było:
    • waRZone jaknajbardziej tradycyjnymi metodami
    • odpowiadające smakowi najlepszych starych tradycyjnych piw
    • bez dodatku chemi, barwinków,ulepszaczy itp
    • niepasteryzowane
    • nie posmaków metalicznych ani żadnych innych nieporządanych
    • dostępne w Polsce, butelkowane
    • możliwie najzdrowsze :-)

Ostatnia zmiana dokonana przez ART; 2011-02-11, 09:22.
  • Baard
    Porucznik Browarny Tester
    • 2010.01
    • 316

Poczekaj na wyniki plebiscytu, PIWO ROKU 2010 i wtedy zacznij sprawdzać, które najbardziej Ci podejdzie. Piwo jest WARZONE!!!
    Ostatnia zmiana dokonana przez Baard; 2011-02-11, 08:28.

Comment

• bobwoj
      Szeregowy Piwny Łykacz
      • 2011.02
      • 6

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika LowenBrau Wyświetlenie odpowiedzi
      Poczekaj na wyniki plebiscytu, PIWO ROKU 2010 i wtedy zacznij sprawdzać, które najbardziej Ci podejdzie. Piwo jest WARZONE!!!
      Dziękuje za odpowiedź, nie wiem jak edytować post, żeby poprawić błąd. Gdybyś jednak miał wskazać jakieś piwo z własnego doświadczenia to jakie by to było?

Comment

• pioterb4
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2006.05
        • 4322