Najbardziej kretyńskie wypowiedzi przedstawicieli browarów - zbiór

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • żąleną
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.01
    • 13239

    Normalnie polamerski wraca do polski: nie dżampuj po stersach, bo sobie legsy pobrejkujesz. Tylko emigrantów można jeszcze usprawiedliwić, a ci marketingowcy to już po prostu pajace.

    Aha, jest i to: "Prawda o marce: mały browar"...

    Comment

    • walec
      Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
      • 2010.02
      • 193

      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia Wyświetlenie odpowiedzi
      Sam tytuł schematu też powala na kolana:

      IMPAKT POPRZEZ DESIGN

      To już koniec, spadłem z krzesła.

      Comment

      • Pendragon
        Generał Wszelkich Fermentacji
        🥛🥛🥛
        • 2006.03
        • 13952

        I jeszcze kłamstwa o ekologii, że niby recycling. A leją do bezzwrotnych, które wylądują w koszu. Pal licho jak ktoś je wywali do kubła na szkło, wtedy owszem recycling będzie, ale ile energii pójdzie na przetopienie tego szkła... Dziękuje za takie myślenie ekologiczne.
        Last edited by Pendragon; 2011-08-01, 11:39.

        moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot


        Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie

        Comment

        • Mason
          Major Piwnych Rewolucji
          🍼
          • 2010.02
          • 3280

          Poziom bełkotu przebija KP i GŻ. No, ale to wszystko jest trendi/dżerzi/kaczi (nie wiem które określenie jest teraz na topie), tak samo jak napełnianie sobie gęby hasłami o ekologii. A że nie robi się nic w tym kierunku to już inna sprawa...
          JEDNO PIVKO NEVADI!

          Comment

          • Pancernik
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            🥛🥛🥛🥛🥛
            • 2005.09
            • 9789

            Gdybyśmy to hasło "Impakt poprzez design" lekko stuningowali , wyszłoby "Impakt sru dizajn" (to z angielskiego ), to byłoby od razu fest hasło na koszulki...

            Comment

            • Makaron
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2003.08
              • 2107

              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
              Normalnie polamerski wraca do polski: nie dżampuj po stersach, bo sobie legsy pobrejkujesz. Tylko emigrantów można jeszcze usprawiedliwić, a ci marketingowcy to już po prostu pajace.

              Aha, jest i to: "Prawda o marce: mały browar"...

              Nasz dialekt ma nazwę ponglish. A tych tekstów to ja nie rozumiem, mimo, że władam flułent ponglish
              "If you see a beer, do it a favor, and drink it. Beer was not meant to age." Michael Jackson

              Comment

              • VanPurRz
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2008.09
                • 4229

                Matko skąd oni biorą tych pógłówków? Podczas impaktowania sru dizajnowego w badaniach etno-obserwaycjnych?
                Ja doskonale wiem, że każda branża ma swój "bełkot" ale to są po prostu głupoty zwykłe.

                Impakt sru dizajn na koszulce - dobry pomysł
                "Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"

                Comment

                • tola123
                  Szeregowy Piwny Łykacz
                  • 2011.01
                  • 2

                  taaaaakie głupoty to tworzy się po spożyciu tego tego ich *pifa* bo prawdziwe piwo nie szkodzi na głowę

                  Comment

                  • zipkeczup
                    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                    • 2008.07
                    • 215

                    W letargu był również ich sztandarowy sikacz - polski, ceniony, oryginalny Żywiec, na którego naklejali te same etykiety przez bite 5 lat.
                    Ja podpisałem umowę na gajowego z wąsami.

                    Comment

                    • crocco
                      Kapitan Lagerowej Marynarki
                      • 2010.12
                      • 590

                      O rzesz.... czekam na reklamę o smaku piwa bo jak na razie to wychodzi ,że nie ma piwa dla starszych ludzi(choć jestem w miarę młody).Z tych głupich reklam i wypowiedzi wynika,że każde piwo jest dla młodych imprezowiczów lub spracowanych robotników(harnaś tatra).Nikt nie odważył sie pokazać kogoś z siwa czupryną siedzącego gdzieś w zaciszu i cieszącego się dobrym piwem.Wniosek nasuwa się sam-piwa reklamowane nie są smaczne ale masowe i bezpłciowe.
                      Last edited by crocco; 2011-08-01, 22:49.

                      Comment

                      • Mason
                        Major Piwnych Rewolucji
                        🍼
                        • 2010.02
                        • 3280

                        W reklamach Tatry jest stary góral, który powtarza że takiego piwa to najstarsi górale nie pamiętają.

                        Poza tym starzy ludzie w reklamach mają już swoje miejsce - cieszą się z leku na skrzypiące stawy i inne dolegliwości
                        JEDNO PIVKO NEVADI!

                        Comment

                        • Pancernik
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          🥛🥛🥛🥛🥛
                          • 2005.09
                          • 9789

                          Są jeszcze pieluchy dla nietrzymających moczu (a po piwie - wiadomo...) i kleje do tapet, op-pardą..., do protez, dzięki którym proteza się trzyma i można nią otworzyć butelkę piwa właśnie .

                          Ale, czyżbyśmy odkryli niszowy target dla sfokusowania marketerów? Tzw. dojrzali piwosze... Nie ma na rynku piwa "Żubr Senior" albo "Lech Szpakowaty" . Old Speckled Hen to chyba jednak nie to .

                          Comment

                          • Krzysiu
                            D(r)u(c)h nieuchwytny
                            • 2001.02
                            • 14936

                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Melania Popiel
                            Sprzedaż słabszych wersji znanych i lubianych przez konsumentów marek piw może zepsuć ich wizerunek...
                            Ten cytat, moim zdaniem, może śmiało aspirować do tytułu BZDURY ROKU.

                            Comment

                            • rohozecky
                              Major Piwnych Rewolucji
                              🍼🍼
                              • 2008.11
                              • 1839

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mason Wyświetlenie odpowiedzi
                              W reklamach Tatry jest stary góral, który powtarza że takiego piwa to najstarsi górale nie pamiętają.
                              Akurat tu są bliscy prawdy. Do produkcji takiego dziadostwa ludzkość dochodziła przez dziesięciolecia
                              ... a poza tym twierdzę, że SAB Miller winien zostać zniszczony.

                              Comment

                              • crocco
                                Kapitan Lagerowej Marynarki
                                • 2010.12
                                • 590

                                [QUOTE=Mason;993062]W reklamach Tatry jest stary góral, który powtarza że takiego piwa to najstarsi górale nie pamiętają.

                                Po wizerunku tego górala widać,że nie tylko piwo ale i mocniejsze trunki wryły się mu w twarz,a i jakiś taki nieogolony...
                                Last edited by crocco; 2011-08-02, 23:50.

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X