Najbardziej kretyńskie wypowiedzi przedstawicieli browarów - zbiór
Collapse
X
-
kolejny cymesik (informacja prasowa GŻ):
Jeszcze do niedawna polski rynek piwa tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do Grupy Żywiec, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta. Tym razem firma piwowarska z udziałem rynkowym przekraczającym 30 proc. uatrakcyjnia opakowanie piwa Tatra.- Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
- Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
- Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa
Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).Comment
-
Inne branże powinny brać przykład z kreatywności przedstawicieli browarów.
Np:
Jeszcze do niedawna polski rynek samochodowy tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do grupy Volkswagen, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta. Tym razem firma motoryzacyjna z udziałem rynkowym przekraczającym XX proc. uatrakcyjnia etui na trójkąt ostrzegawczy
.Comment
-
Z siebie? Raczej z klientów, którzy i tak się dadzą nabrać. Oni doskonale to wiedzą, klienci, nie. Ale to juz ich problem, nie ma co sobie nimi głowy zawracać.Milicki Browar Rynkowy
Grupa STYRIAN
(1+sqrt5)/2"Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
"Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
No Hops, no Glory :)Comment
-
Agencja PR Neuron, dla mnie przebój na dziś
Projekt submarki Łomża Niepasteryzowane został stworzony przez zespół badaczy, strategów i designerów Touch Ideas we współpracy z marketerami Łomży. Inspiracją były odkrycia z badań etno-obserwacyjnych oraz z analizy trendów kulturowych. W rezultacie powstał produkt o minimalistycznym, „off-owym” designieComment
-
Comment
-
Comment
-
A propos Łomży, poniższy schemat wraz z opisami powalił mnie na kolana - tytułowe zadanie: "stworzyć nowy produkt wysokomarżowy i wzmocnić wizerunek marki Łomża"
http://touch-ideas.com/wp-content/up...a_case_map.jpg
IMPAKT POPRZEZ DESIGN
Comment
-
Rozumiem, że w czasie badań etno-obserwacyjnych?
Design Łomży Niepasteryzowane wynika z odkryć z badań etno-obserwacyjnych w sklepach i piwiarniach, warsztatów z udziałem przedstawicieli działu marketingu, produkcji browaru, a także fokusów przy ognisku i piwie z osobami z grupy docelowej oraz analizy trendów społeczno-kulturowych we współpracy z „łowcami trendów”.Comment
Comment