Najbardziej kretyńskie wypowiedzi przedstawicieli browarów - zbiór

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • arcy
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2002.07
    • 7538

    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ART Wyświetlenie odpowiedzi
    Teksty zlecone firmie PR
    Wstyd mi za kolegów po fachu.

    Comment

    • ART
      mAD'MINd
      🥛🥛🥛🥛🥛
      • 2001.02
      • 23929

      kolejny cymesik (informacja prasowa GŻ):

      Jeszcze do niedawna polski rynek piwa tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do Grupy Żywiec, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta. Tym razem firma piwowarska z udziałem rynkowym przekraczającym 30 proc. uatrakcyjnia opakowanie piwa Tatra.
      - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
      - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
      - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

      Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

      Comment

      • kony
        D(r)u(c)h nieuchwytny
        • 2005.08
        • 1701

        Inne branże powinny brać przykład z kreatywności przedstawicieli browarów.
        Np:
        Jeszcze do niedawna polski rynek samochodowy tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do grupy Volkswagen, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta. Tym razem firma motoryzacyjna z udziałem rynkowym przekraczającym XX proc. uatrakcyjnia etui na trójkąt ostrzegawczy
        .

        Comment

        • volodos
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2008.09
          • 717

          Uatrakcyjnienie opakowania piwa Tatra w celu zorientowania na potrzeby konsumenta - bezcenne

          Comment

          • rohozecky
            Major Piwnych Rewolucji
            🍼🍼
            • 2008.11
            • 1839

            Nie śmiejcie się tak. Wielu konsumentów będzie właśnie zadawać szyku z nową puszką Tatry w łapie
            ... a poza tym twierdzę, że SAB Miller winien zostać zniszczony.

            Comment

            • żąleną
              D(r)u(c)h nieuchwytny
              • 2002.01
              • 13239

              Niby powinieniem się śmiać, że tak ładnie robią z siebie idiotów, ale taka bezczelność jednak działa mi na nerwy.

              Comment

              • jacer
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                • 2006.03
                • 9875

                Z siebie? Raczej z klientów, którzy i tak się dadzą nabrać. Oni doskonale to wiedzą, klienci, nie. Ale to juz ich problem, nie ma co sobie nimi głowy zawracać.
                Milicki Browar Rynkowy
                Grupa STYRIAN

                (1+sqrt5)/2
                "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                No Hops, no Glory :)

                Comment

                • arcy
                  Pułkownik Chmielowy Ekspert
                  • 2002.07
                  • 7538

                  W trzech kolejnych zdaniach mamy: rynek, rynek, rynkowym.

                  To już nie jest kretynizm. To już są elementarne braki na poziomie szkoły podstawowej.

                  Comment

                  • Marusia
                    Marszałek Browarów Rzemieślniczych
                    🍼🍼
                    • 2001.02
                    • 20221

                    Agencja PR Neuron, dla mnie przebój na dziś

                    Projekt submarki Łomża Niepasteryzowane został stworzony przez zespół badaczy, strategów i designerów Touch Ideas we współpracy z marketerami Łomży. Inspiracją były odkrycia z badań etno-obserwacyjnych oraz z analizy trendów kulturowych. W rezultacie powstał produkt o minimalistycznym, „off-owym” designie
                    www.warsztatpiwowarski.pl
                    www.festiwaldobregopiwa.pl

                    www.wrowar.com.pl



                    Comment

                    • Pancernik
                      Pułkownik Chmielowy Ekspert
                      🥛🥛🥛🥛🥛
                      • 2005.09
                      • 9789

                      Czy "marketer" to samiec markietanki?

                      Comment

                      • Marusia
                        Marszałek Browarów Rzemieślniczych
                        🍼🍼
                        • 2001.02
                        • 20221

                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik Wyświetlenie odpowiedzi
                        Czy "marketer" to samiec markietanki?
                        Tak, odkryty przez zespół badaczy
                        www.warsztatpiwowarski.pl
                        www.festiwaldobregopiwa.pl

                        www.wrowar.com.pl



                        Comment

                        • Pancernik
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          🥛🥛🥛🥛🥛
                          • 2005.09
                          • 9789

                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia Wyświetlenie odpowiedzi
                          Tak, odkryty przez zespół badaczy
                          Rozumiem, że w czasie badań etno-obserwacyjnych?

                          Comment

                          • grew
                            Kapitan Lagerowej Marynarki
                            • 2009.05
                            • 766

                            A propos Łomży, poniższy schemat wraz z opisami powalił mnie na kolana - tytułowe zadanie: "stworzyć nowy produkt wysokomarżowy i wzmocnić wizerunek marki Łomża"

                            We deliver clear strategic advice, bold creations and actionable solutions. Ideas that move brands, people and businesses forward.

                            Comment

                            • Marusia
                              Marszałek Browarów Rzemieślniczych
                              🍼🍼
                              • 2001.02
                              • 20221

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika grew Wyświetlenie odpowiedzi
                              A propos Łomży, poniższy schemat wraz z opisami powalił mnie na kolana - tytułowe zadanie: "stworzyć nowy produkt wysokomarżowy i wzmocnić wizerunek marki Łomża"

                              http://touch-ideas.com/wp-content/up...a_case_map.jpg
                              Sam tytuł schematu też powala na kolana:

                              IMPAKT POPRZEZ DESIGN

                              www.warsztatpiwowarski.pl
                              www.festiwaldobregopiwa.pl

                              www.wrowar.com.pl



                              Comment

                              • grew
                                Kapitan Lagerowej Marynarki
                                • 2009.05
                                • 766

                                Rozumiem, że w czasie badań etno-obserwacyjnych?
                                Mnie zaciekawiły same badania, oto wyjaśnienie ze strony marketingowców:

                                Design Łomży Niepasteryzowane wynika z odkryć z badań etno-obserwacyjnych w sklepach i piwiarniach, warsztatów z udziałem przedstawicieli działu marketingu, produkcji browaru, a także fokusów przy ognisku i piwie z osobami z grupy docelowej oraz analizy trendów społeczno-kulturowych we współpracy z „łowcami trendów”.
                                Niezłe musieli mieć fokusy

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X