Puszczają oko w reklamie

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • zgoda
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2005.05
    • 3516

    Puszczają oko w reklamie

    Kogo koncerny chcą omamić reklamą, która pokazuje "fachowość"?

    * Warka Strong, "dwusłodowa".
    * Warka Jasne Pełne, "owoc współpracy chmielarzy i piwowarów".
    * Okocim Premium Mocne, "warzone w wyższej temperaturze".
    * Okocim Premium Pils, "podwójnie chmielone".
    * Harnaś, "zawsze ta sama miara wody, słodu i chmielu".
    * Żywiec Full Light, "tylko woda, słód i chmiel".

    Tak mnie naszło jak wczoraj zobaczyłem ostatnią reklamę Żywca. Nowy trend?

    Pomijam reklamy które są jawnie kłamliwe ("Łomża, mały browar..."), tym się nawet nie warto zajmować.
    Browar Clair de Lune - zapiski literackie, brewing log, na fejsbóku, blog
  • Gringo
    Major Piwnych Rewolucji
    🍼
    • 2007.07
    • 2160

    #2
    Warka "miara prawdziwego piwa"

    Comment

    • ART
      mAD'MINd
      🥛🥛🥛🥛🥛
      • 2001.02
      • 23928

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zgoda Wyświetlenie odpowiedzi
      * Żywiec Full Light, "tylko woda, słód i chmiel".
      Specjalnie to sprawdziłem - tam jest jęczmień, nie słód (jęczmienny).
      Last edited by ART; 2011-03-23, 10:47.
      - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
      - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
      - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

      Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

      Comment

      • zgoda
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2005.05
        • 3516

        #4
        A tak, rzeczywiście.

        W reklamie Harnasia też jest jęczmień a nie słód.
        Browar Clair de Lune - zapiski literackie, brewing log, na fejsbóku, blog

        Comment

        • yavo
          Kapitan Lagerowej Marynarki
          🥛🥛🥛🥛
          • 2009.03
          • 910

          #5
          No i Tyskie - "nasze najlepsze"...

          Comment

          • ART
            mAD'MINd
            🥛🥛🥛🥛🥛
            • 2001.02
            • 23928

            #6
            To akurat hasło niezbyt pasuje do tematu Poza tym, trudno polemizować z tym, że to Ich najlepsze co mogą zaoferować
            Last edited by ART; 2011-03-23, 11:37.
            - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
            - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
            - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

            Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

            Comment

            • Gabe
              Porucznik Browarny Tester
              • 2010.03
              • 405

              #7
              No i nie zapominajmy o:

              Kasztelan - "...browarnik zaś musi tylko dopilnować, żeby tego piwa nie spasteryzować...", tak jakby pasteryzacja odbywała się na niepilnowanym piwie

              Comment

              • żąleną
                D(r)u(c)h nieuchwytny
                • 2002.01
                • 13239

                #8
                Poważnie Okocim ma reklamę "warzone w wyższej temperaturze"?

                Comment

                • Wujcio_Shaggy
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2004.01
                  • 4628

                  #9
                  Tak, to metoda LGB (Low Gravity Brewing, czyli anty-HGB) - podnoszenie ekstraktu brzeczki wskutek większego odparowania.

                  Jak fachowość, to fachowość.
                  Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                  Browar Szlachecki w Warszawie (działalność zawieszona)

                  @WujcioShaggy Wuj na Twitterze, czasem coś napisze nawet

                  Comment

                  • zgoda
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2005.05
                    • 3516

                    #10
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                    Poważnie Okocim ma reklamę "warzone w wyższej temperaturze"?
                    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
                    Browar Clair de Lune - zapiski literackie, brewing log, na fejsbóku, blog

                    Comment

                    • zgoda
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2005.05
                      • 3516

                      #11
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Gabe Wyświetlenie odpowiedzi
                      No i nie zapominajmy o:

                      Kasztelan - "...browarnik zaś musi tylko dopilnować, żeby tego piwa nie spasteryzować...", tak jakby pasteryzacja odbywała się na niepilnowanym piwie
                      To bym określił jako jazdę po sentymentach - wierszyk, pitu-pitu, obrazki natury. A nie igranie z wiedzą piwowarską.
                      Browar Clair de Lune - zapiski literackie, brewing log, na fejsbóku, blog

                      Comment

                      • bobza
                        Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                        • 2009.01
                        • 222

                        #12
                        Panowie, ale dostrzeżcie jasne strony tego tematu. Jakiemu koncernowemu spin doctorowu rok temu przyszło by do głowy reklamować piwo tym, że jest podwójnie chmielone, lub dwu słodowe. Kto z konsumentów w ogóle wiedział co to jest słód. Powtarzam, (tak jak przy najnowszych informacjach z dziennika KP) to jest reakcja koncernów na zmianę trendów na rynku. Nie przypadkiem pojawiają się takie reklamy, nie przypadkiem KP zatrudnia piwoznawcę. Cos się zmienia, ale oczywiście koncerny działają jak działały, więc wciskają kit w „samoobronie”. Wiadomo że potrwa to długo ale lawina ruszyła albo coś zmienia w swoich port foliach, albo ustąpią pola bardziej innowacyjnym browarom.
                        http://www.alebrowar.pl/

                        http://www.facebook.com/AleBrowar

                        Comment

                        • pioterb4
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2006.05
                          • 4322

                          #13
                          Tylko że działania koncernów póki co ograniczają się do wzmożonej akcji wciskania ludziom kitu. Chcą podwójnie chmielonego to niech mają (na etykiecie), chcą ciemnych słodów, to my im damy (zamiast słowka Strong). Do tego jeszcze im wmówimy za pomocą zmyślnej broszury że Dębowe nawiązuje do cenionych niemieckich bocków a pan Chołdrych na pokazach warzenia zaprezentuje ile aromatów i smaków można się doszukać w Lechu Pilsie. Także zmiany zachodzą ale póki co tylko na opakowaniach.
                          Last edited by pioterb4; 2011-03-23, 18:58.

                          Comment

                          • Gabe
                            Porucznik Browarny Tester
                            • 2010.03
                            • 405

                            #14
                            Myjąc butelki pozyskane od ludzi:

                            *Tatra Mocne - "dłużej warzone" :]

                            Choć chyba to nie nowa ofensywa...

                            Comment

                            • MaszynaDoPiwa
                              D(r)u(c)h nieuchwytny
                              • 2011.03
                              • 27

                              #15
                              A najnowsza reklama Żwyca? W której piwo jest z 3 składników i najlepsze dopiero przed Tobą? Bo Warka spuściła z tonu,teraz sponsorują naszą reprezentację

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X