Kogo koncerny chcą omamić reklamą, która pokazuje "fachowość"?
* Warka Strong, "dwusłodowa".
* Warka Jasne Pełne, "owoc współpracy chmielarzy i piwowarów".
* Okocim Premium Mocne, "warzone w wyższej temperaturze".
* Okocim Premium Pils, "podwójnie chmielone".
* Harnaś, "zawsze ta sama miara wody, słodu i chmielu".
* Żywiec Full Light, "tylko woda, słód i chmiel".
Tak mnie naszło jak wczoraj zobaczyłem ostatnią reklamę Żywca. Nowy trend?
Pomijam reklamy które są jawnie kłamliwe ("Łomża, mały browar..."), tym się nawet nie warto zajmować.
* Warka Strong, "dwusłodowa".
* Warka Jasne Pełne, "owoc współpracy chmielarzy i piwowarów".
* Okocim Premium Mocne, "warzone w wyższej temperaturze".
* Okocim Premium Pils, "podwójnie chmielone".
* Harnaś, "zawsze ta sama miara wody, słodu i chmielu".
* Żywiec Full Light, "tylko woda, słód i chmiel".
Tak mnie naszło jak wczoraj zobaczyłem ostatnią reklamę Żywca. Nowy trend?
Pomijam reklamy które są jawnie kłamliwe ("Łomża, mały browar..."), tym się nawet nie warto zajmować.
Comment