PINTA warzy!

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • żąleną
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.01
    • 13239

    No cóż, ten koncept również do mnie nie trafia. Jakoś nie chwyta za oko, choć zmiana ewidentnie na lepsze. Panienkę można już było sobie odpuścić wraz z tak radykalną zmianą stylu, chyba że teraz ma być komiks fantasy. Ale może znów korzystniej będzie to wyglądać jako część większej całości, na półce obok innych Pint.

    Na pewno jest duże pole do kombinacji z kolorem, poprzednie etykiety były nieraz trudne do odróżnienia na pierwszy rzut oka.

    Comment

    • darekd
      Generał Wszelkich Fermentacji
      🍺🍺🍺
      • 2003.02
      • 12568

      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
      Much better!

      PINTA trochę za wąska w biodrach - wygląda jak dżin albo inna syrena. Ale i tak jest lepiej.
      No nie zgadzam się. Wcześniejsze ety były w mniej lub bardziej udanym kanonie "andergrand", teraz jest jeszcze bardziej konserwatywnie, syrena i kolory jak z wody mineralnej. Senna syrenka i "atak" chmielu? Brakuje zbieżności! Stonowana konserwatywna mija się z targetem. Browar Pinta ostro wszedł na rynek, po wynikach konkursu wstrząsnął lokalną scenką małobrowarową (gratulacje!).
      Do tego dwa loga "pinta" i "piwo rzemieślnicze", czy rzemieślnik musi przypominać średniowiecznego mnicha? Po co te dodatkowe znaczki, zaśmiecają.
      Odwagi, skoro już się mówi o zawartości butelki, to czemu wycofujecie się z wizerunku, który musi trafić na nowe przestrzenie, nie bać się kolorów, niech np. Atak chmielu bije smakiem w kubki smakowe, a po oczach na półkach w sklepie.

      Wyobraźcie sobie /forumowicze/, że chcecie pokazać, że to piwo jest w Waszym stylu. Chcielibyście mieć np. taką koszulkę? Identyfikować się z tym? Szkoda miejsca na tych mnichów i loga z banalną szyszką i kłosem.

      Może to będzie inspirujące:



      Zatem odwagi. Niech będzie syrena, ale odważna, prowokacyjna, tak żeby sięgali po nią Ci, którzy zazwyczaj nie zwracali uwagi na zawartość - bo tych co interesuje smak już macie

      Comment

      • Marusia
        Marszałek Browarów Rzemieślniczych
        🍼🍼
        • 2001.02
        • 20221

        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
        No cóż, ten koncept również do mnie nie trafia. Jakoś nie chwyta za oko, choć zmiana ewidentnie na lepsze.
        Dodałabym, że jeśli te ety robi serio ten artysta, co miał je robić, to pogoniłabym, bo nie warto za to płacić.
        www.warsztatpiwowarski.pl
        www.festiwaldobregopiwa.pl

        www.wrowar.com.pl



        Comment

        • chemmobile
          Major Piwnych Rewolucji
          • 2009.03
          • 2168

          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika darekd Wyświetlenie odpowiedzi
          Stonowana konserwatywna mija się z targetem.
          A kto jest targetem Pinty?

          Informacja/znaczek "Piwo rzemieślnicze" przy jakości jaką prezentuje Pinta będzie tworzyć jedynie pozytywne konotacje. Rzekome atuty małych browarów zostały skutecznie zawłaszczone przez koncerny. Pojawiła się moda na regionalizm - fabryki piwa wykorzystały to do własnych celów (np. Leżajsk, Łomża). Modę na piwo niepasteryzowane również szybko przekuły na swój sukces (np. Kasztelan niepasteryzowany). Podpięcie się pod piwa rzemieślnicze nie będzie już możliwe.
          Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
          Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

          Comment

          • Sokół83
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.12
            • 1598

            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
            Podpięcie się pod piwa rzemieślnicze nie będzie już możliwe.
            E tam! Niech no tylko zrobi się moda to spece do reklamy, wizerunku, pijaru i marketingu zaraz powymyslaja różne "chałupnicze" hasła. Popatrz na reklamy Tymbarku
            Z INNEJ BECZKI

            www.fotopolska.eu

            Comment

            • darekd
              Generał Wszelkich Fermentacji
              🍺🍺🍺
              • 2003.02
              • 12568

              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
              A kto jest targetem Pinty?

              Informacja/znaczek "Piwo rzemieślnicze" przy jakości jaką prezentuje Pinta będzie tworzyć jedynie pozytywne konotacje. Rzekome atuty małych browarów zostały skutecznie zawłaszczone przez koncerny. Pojawiła się moda na regionalizm - fabryki piwa wykorzystały to do własnych celów (np. Leżajsk, Łomża). Modę na piwo niepasteryzowane również szybko przekuły na swój sukces (np. Kasztelan niepasteryzowany). Podpięcie się pod piwa rzemieślnicze nie będzie już możliwe.
              My już jesteśmy targetem osiągniętym i tu wystarczyłaby nawet etykieta zastępcza.

              Znaczek "piwo rzemieślnicze" tworzy takie konotacje jak "regionalne", "naturalne", "dobre bo polskie", "z zielonych płuc polski". Chcielibyście żeby piwa była miały tyle znaczków, co radziecki weteran wojny ojczyźniany obwieszony medalami. I nikt oprócz producenta nie przykłada już do tego wagi. Szczególnie, że kreatywność w tej dziedzinie u nas wydaje się niewyczerpana.

              To nie jest produkt skierowany do matek karmiących, kolejny znaczek nic nie da. A przejrzystość i awangardowa (nie kiczowata) etykieta poszerzyć może krąg zainteresowanych o ludzi młodych, w średnich wieku, których stać na droższy i inny produkt.

              Comment

              • kopyr
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                • 2004.06
                • 9475

                Faktycznie znaczek jest słaby. Co do dziewczyny, to ja bym za nią nie płakał, no ale widać że chłopaki są zakochani i PINTA musi być. Natomiast koncepcja, każda etykieta w innym kolorze, jest moim zdaniem ze wszech miar słuszna.
                blog.kopyra.com

                Comment

                • chemmobile
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2009.03
                  • 2168

                  @darekd
                  Zapytam jeszcze raz: kto wg ciebie jest targetem Pinty?

                  Koniecznie chcesz postawić na swoim, szkoda tylko, że robisz to poprzez tworzenie chochołów i dzielnej walki z nimi.
                  Wydaje mi się , że wyraźnie napisałem, że piwa rzemieślnicze poprzez skojarzenia z jakością Pinty będą miały pozytywny odbiór.
                  Kto i gdzie twierdzi, że ety należy obwieszać znaczkami jak ruskiego generała medalami?
                  Kto i gdzie wspominał o piwie dla karmiących matek? Z kim polemizowałeś?
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika darekd Wyświetlenie odpowiedzi
                  I nikt oprócz producenta nie przykłada już do tego wagi.
                  I tu się mylisz. Praktycznie każdy kogo stać (w sensie nie wydaje 75% dochodów na żywność) chce przynajmniej raz na jakiś czas czegoś więcej niż szara monotonna codzienność sklepu osiedlowego. Ludzie szukają jajek od kur z wolnego wybiegu, konkretnych win (np. sycylijskie czerwone wytrawne ze szczepu XXX), serów twardych długodojrzewających, hiszpańskich podsuszanych szynek i wiele wiele innych towarów nie będących kolejną "goudą" za 13 zł/kg czy polędwicą sopocką z 50%-ową zawartością solanki. I takie "delikatesy" wyróżniane są właśnie po to, aby można je było wychwycić wzrokiem spośród zalewu produkcji masowej. Wyróżnikiem jest najczęściej wyśmiewany przez ciebie "znaczek" lub opakowanie.
                  Last edited by chemmobile; 2012-02-07, 09:45.
                  Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
                  Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

                  Comment

                  • chemmobile
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2009.03
                    • 2168

                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
                    Faktycznie znaczek jest słaby.
                    Jeśli targetem Pinty ma być grupa sekciarzy to rzeczywiście znaczek jest potrzebny jak łysemu grzebień.
                    Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
                    Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

                    Comment

                    • Marusia
                      Marszałek Browarów Rzemieślniczych
                      🍼🍼
                      • 2001.02
                      • 20221

                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
                      FNatomiast koncepcja, każda etykieta w innym kolorze, jest moim zdaniem ze wszech miar słuszna.
                      To nie jest koncepcja, tylko zrzynka z Brew Doga.
                      Last edited by Marusia; 2012-02-07, 09:50.
                      www.warsztatpiwowarski.pl
                      www.festiwaldobregopiwa.pl

                      www.wrowar.com.pl



                      Comment

                      • żąleną
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2002.01
                        • 13239

                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
                        Podpięcie się pod piwa rzemieślnicze nie będzie już możliwe.
                        Co to dla speców: Dębowe Mocne, w stodole warzone.

                        Comment

                        • leona
                          D(r)u(c)h nieuchwytny
                          • 2009.07
                          • 5853

                          Czekam na głos, że jesteśmy sfrustrowani wynikiem Pinty i w ramach zawiści krytykujemy kolory etykiet, bo nie mamy się do czego przyczepić

                          Comment

                          • Żywiec
                            D(r)u(c)h nieuchwytny
                            • 2001.12
                            • 1571

                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
                            Faktycznie znaczek jest słaby. Co do dziewczyny, to ja bym za nią nie płakał, no ale widać że chłopaki są zakochani i PINTA musi być. Natomiast koncepcja, każda etykieta w innym kolorze, jest moim zdaniem ze wszech miar słuszna.
                            Faktycznie wizualizacja butelek z nowymi etykietami w różnej kolorystyce wygląda bardzo ładnie. Efekt wizualny na półce sklepowej jest bardzo istotny.

                            Będzie również firmowy kapsel.

                            Comment

                            • kopyr
                              Pułkownik Chmielowy Ekspert
                              • 2004.06
                              • 9475

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia Wyświetlenie odpowiedzi
                              To nie jest koncepcja, tylko zrzynka z Brew Doga.
                              Dobrze, że premier odłożył ratyfikację ACTA, bo by im się do dupy dobrali.
                              blog.kopyra.com

                              Comment

                              • almin
                                Kapral Kuflowy Chlupacz
                                • 2007.12
                                • 83

                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Żywiec Wyświetlenie odpowiedzi
                                Będzie również firmowy kapsel.
                                I kolejny plus na koncie
                                Się kapslarze ucieszą

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X