AleBrowar

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • wasyll
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2008.09
    • 1823

    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika docent Wyświetlenie odpowiedzi
    Nie rozumiesz, że to jest pozycjonowanie cenowe? Niezależnie od kosztu piwa jego cena jest ustalona na pewnym poziomie. Patrz przykład Poddymka z Pinty.
    Dobrze, może i tak jest, ok. Tak, czy siak - zdania nt. metod promowanie produktu poprzez tatuaże i jeszcze nie wiadomo co, raczej nie zmienię. Po prostu mi się to nie podoba.
    www.katalogpodstawek.pl - darmowy katalog polskich podstawek piwnych!

    Comment

    • kloss
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.03
      • 2526

      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika wasyll Wyświetlenie odpowiedzi
      Nie chodzi mi o wizerunek. Etykiety, podstawki, przypinki - ok, czemu nie. Tatuaże wchodzą w kręgi dziecinady, aż się boję myśleć co będzie później. Zamiast takich dziwnych materiałów promocyjnych, wolałbym aby obniżono cenę piwa, nawet o te kilka groszy na butelce.
      Myślę, że tatuaże to jednorazowa akcja związana z Halloween'em. Pomysł niewątpliwie oryginalny, a ponieważ po paru piwach człowiek dziecinnieje (żeby nie powiedzieć głupieje ) to zapewne na imprezie się spodoba, a na pewno przykuje uwagę, o co chyba w tym wszystkim chodzi. Przypuszczam, że rezygnacja z tych tatuaży nie miałaby żadnego przełożenia na cenę piwa.

      Comment

      • VanPurRz
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2008.09
        • 4229

        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika docent Wyświetlenie odpowiedzi
        Nie rozumiesz, że to jest pozycjonowanie cenowe? Niezależnie od kosztu piwa jego cena jest ustalona na pewnym poziomie. Patrz przykład Poddymka z Pinty.
        I to mnie bardzo wkurza. Bo niestety pod względem podejścia do klienta i działania na rynku to nie różni się niczym od działań koncernów. A uważam, że takie przedsięwzięcia powinny wnosić nową jakość, nie tylko w sensie piwa ale działania w ogóle.
        Też wolałbym jedynie proste gadżety - pokal, podstawka, może koszulka i tańsze piwo niż "pozycjonowanie cenowe" z możliwie wyżyłowaną marżą.
        Nie dotyczy to tylko Ale Browaru oczywiście.
        Last edited by VanPurRz; 2012-10-23, 08:43.
        "Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"

        Comment

        • grew
          Kapitan Lagerowej Marynarki
          • 2009.05
          • 766

          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika wasyll Wyświetlenie odpowiedzi
          Nie chodzi mi o wizerunek. Etykiety, podstawki, przypinki - ok, czemu nie. Tatuaże wchodzą w kręgi dziecinady, aż się boję myśleć co będzie później. Zamiast takich dziwnych materiałów promocyjnych, wolałbym aby obniżono cenę piwa, nawet o te kilka groszy na butelce.
          Myślę, że gadżety są dodatkowym źródłem dochodu, albo przynajmniej same się finansują. Przy okazji stanowią formę reklamy.

          Comment

          • vibrakiller
            Szeregowy Piwny Łykacz
            • 2012.08
            • 9

            akurat jeśli chodzi o cene to nawet po jej zmniejszeniu o te powiedzmy 50 groszy, liczba klientow nie wzroslaby na tyle zeby to komus sie oplacilo. a ze jest to w pewnym stopniu nisza na naszym rynku to alebrowar i pinta moglyby sobie narzucic ceny nawet na poziomie 8 zlotych za butelke a i tak by to schodzilo bo przeciez dla owego targetu cena nie gra takiej roli jak jakosc i innowacje.

            to tak teoretycznie.

            a jesli chodzi o tatuaze to jak je dopadne to z wielka checia sobie zrobie akurat zaliczam sie do targetu tatuazy z gum balonowych lat 90-tych i mysle ze wielu 20-kilkulatków tez z checia wroci do czasow dziecinstwa

            Comment

            • AleBrowar
              Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
              • 2012.04
              • 167

              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika grew Wyświetlenie odpowiedzi
              Myślę, że gadżety są dodatkowym źródłem dochodu, albo przynajmniej same się finansują. Przy okazji stanowią formę reklamy.
              Dokładnie tak jest. Robimy różne gadżety dla różnych piwoszy, jednemu się podoba to a drugiemu tamto.
              http://www.facebook.com/AleBrowar

              Comment

              • wasyll
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2008.09
                • 1823

                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika vibrakiller Wyświetlenie odpowiedzi
                ...alebrowar i pinta moglyby sobie narzucic ceny nawet na poziomie 8 zlotych za butelke a i tak by to schodzilo bo przeciez dla owego targetu cena nie gra takiej roli jak jakosc i innowacje.
                No jasne, żeby w sklepach nie trzeba było wydawać, niech dyszkę sobie od razu machną. Wszystko da się zaakceptować, ale do pewnego poziomu.
                www.katalogpodstawek.pl - darmowy katalog polskich podstawek piwnych!

                Comment

                • yaro74
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2012.09
                  • 2089

                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika vibrakiller Wyświetlenie odpowiedzi
                  akurat jeśli chodzi o cene to nawet po jej zmniejszeniu o te powiedzmy 50 groszy, liczba klientow nie wzroslaby na tyle zeby to komus sie oplacilo. a ze jest to w pewnym stopniu nisza na naszym rynku to alebrowar i pinta moglyby sobie narzucic ceny nawet na poziomie 8 zlotych za butelke a i tak by to schodzilo bo przeciez dla owego targetu cena nie gra takiej roli jak jakosc i innowacje.
                  Mylisz się, cena też jest ważna, szczególnie jeśli za podobne pieniądze można kupić lepsze piwo zagraniczne. Ostatnio się o tym przekonałem, pijąc marcowe piwo z Pinty i lepsze smakowo, a tańsze o 1zł piwo marcowe z Broumova.
                  Last edited by yaro74; 2012-10-23, 09:13.

                  Comment

                  • pizmak666
                    Major Piwnych Rewolucji
                    🍼
                    • 2006.12
                    • 1904

                    To raczej nie same browary a knajpy i sklepy "pozycjonują".
                    „Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić”

                    "Pamiętaj, że piwo, które nawarzysz inni pić będą-nawarzone zatem winno być więcej niż dobre".

                    Nie jestem certyfikowanym sędzią PSPD.

                    Comment

                    • vibrakiller
                      Szeregowy Piwny Łykacz
                      • 2012.08
                      • 9

                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika yaro74 Wyświetlenie odpowiedzi
                      Mylisz się, cena też jest ważna, szczególnie jeśli za podobne pieniądze można kupić lepsze piwo zagraniczne. Ostatnio się o tym przekonałem, pijąc marcowe piwo z Pinty i lepsze smakowo, a tańsze o 1zł piwo marcowe z Broumova.
                      ale nie zmienia to faktu ze pinte tez kupiles mimo wyzszej ceny. to ze wiecej jej nie kupisz to juz inna kwestia. to co napisalem tyczy sie raczej nowych piw, ktore chce sie sprobowac a czy kupi sie je drugi, trzeci i enty raz to kwestia porownania z innymi produktami.

                      u mnie na przyklad bylo odwrotnie, pilem wita w pubie za 10, pilem w sklepie za 7 i wiecej sklepowego nie kupie:P ale to wszytsko jest indywidualne i zalezne od wielu czynnikow, a moja generalizacja jest troche bez sensu zreszta jak wiekszosc teorii ekonomicznych

                      Comment

                      • Pendragon
                        Generał Wszelkich Fermentacji
                        🥛🥛🥛
                        • 2006.03
                        • 13952

                        Krótko mówiąc piwosz ma sobie nakleić na siebie reklamę AleBrowaru i jeszcze za to zapłacić.

                        moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot


                        Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie

                        Comment

                        • wasyll
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2008.09
                          • 1823

                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika vibrakiller Wyświetlenie odpowiedzi
                          ale nie zmienia to faktu ze pinte tez kupiles mimo wyzszej ceny. to ze wiecej jej nie kupisz to juz inna kwestia.
                          Jeśli w/w browary kontraktowe warzyłyby piwa dla jednorazowego spróbowania do szybciej by się zwinęły niż zaczęły warzyć.
                          www.katalogpodstawek.pl - darmowy katalog polskich podstawek piwnych!

                          Comment

                          • kloss
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2003.03
                            • 2526

                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika vibrakiller Wyświetlenie odpowiedzi
                            ale nie zmienia to faktu ze pinte tez kupiles mimo wyzszej ceny. to ze wiecej jej nie kupisz to juz inna kwestia. to co napisalem tyczy sie raczej nowych piw, ktore chce sie sprobowac a czy kupi sie je drugi, trzeci i enty raz to kwestia porownania z innymi produktami.
                            Tyle, ze żaden browar daleko nie zajedzie na kliencie, który raz spróbuje piwa, bo nowe i więcej nie wróci.

                            Comment

                            • AleBrowar
                              Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                              • 2012.04
                              • 167

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pendragon Wyświetlenie odpowiedzi
                              Krótko mówiąc piwosz ma sobie nakleić na siebie reklamę AleBrowaru i jeszcze za to zapłacić.
                              Nie ma takiego obowiązku i nikogo nie zmuszamy często pojawiały się głosy, że browary nic nie robią w kwestii gadżetów, my postanowiliśmy to zmienić.

                              Co do ceny, to Panowie zauważyliście jakieś zmiany naszych cen w związku z tym, że pojawiły się gadżety?
                              Last edited by AleBrowar; 2012-10-23, 09:50.
                              http://www.facebook.com/AleBrowar

                              Comment

                              • Pendragon
                                Generał Wszelkich Fermentacji
                                🥛🥛🥛
                                • 2006.03
                                • 13952

                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika AleBrowar Wyświetlenie odpowiedzi
                                Nie ma takiego obowiązku i nikogo nie zmuszamy
                                To nie zarzut do Was, tylko akurat się "nawinęliście". Temat dotyczy reklamy i jest generalny - dotyczy każdego rodzaju marketingu. Za reklamę firma musi płacić krocie, a nośnik reklamy w postaci gadżetu jest ewenementem - firma nie płaci, a jeszcze na nim zarabia. Dziwne.

                                moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot


                                Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X