Manufaktura Piwna
Collapse
X
-
-
Comment
-
"Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"Comment
-
Gratuluję emerytowanego ilustratora
Szkoda, że kompletnie się nie zna na swojej pracy.
NAZWA PIWA ma być widoczna!
Malutki beżowo-biały napis na beżowo-żółtym tle. Biorąc pod uwagę, że chcecie sprzedawać
te piwa w "sklepach specjalistycznych", czyli tam gdzie w większości sprzedają się
piwa zza lady jest to precyzyjnie wymierzony strzał w stopę. Ludzie takie rzeczy
to podstawy! Powieście sobie w rogu pokoju te etykiety i spróbujcie doczytać.
Może Wam się nie podobać eta AleBrowaru, ale jej "kontrowersyjność" jest idealnie wymierzona segment kupującego - dość młodego klienta z dużych miast, gotowego zapłacić
za oryginalny produkt większe pieniądze. I jest to lepszy segment niż tatuśkowie zabierający swoje pociechy na wycieczkę do sklepu z piwem.
Jeszcze raz polecam:
Ostatnia zmiana dokonana przez darekd; 2012-08-29, 08:58.Comment
-
DarkuD - nie masz kompletnie racji. Piwa te ze względu na ceny kupuje raczej segment 29-40+ . Chyba , że tych zaliczasz do młodychMłodzi to kupują lecha bo nie znoszą goryczki w piwie, a cena powyżej 3 złotych jest dla nich zbyt wysoka.
Ci "młodzi, wykształceni z wielkich miast" to jest MIT. Tak naprawdę pieniądze mają i kupują ludzie powyżej 30 bo dopiero oni zaczynają coś zarabiać. A tu już trudno mówić o młodości i akceptacji wyłącznie szokowego podejścia do marketingu.
Już pojawiają się dzieci, już się człowiek robi mądrzejszy itp... Zreszta ci "młodzi" chętnie sięgaja po gadżety z PRL czyli bardziej ich interesuje "siermiężność, spokój, stonowana stylistyka, wzronictwo lat 70-80" niż agresywność i epatowanie odchyłami.
na takie coś mocno reaguje grupa 15-20 która potem zmęczona jedynie szokiem z niego wyrasta. Poza tym szok działa mocno ale krótko.
ps. mówi to praktyk który na codzień zajmuje się m.in. analizą badań i wykorzystywaniem ich do wdrażania produktów"Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"Comment
-
Przykro mi to mówić, ale raczej Darekd ma rację. Nie chodzi tu o młodych - wykształconych, którzy mają pieniądze, bo zarobili, ale o typową bananową młodzież. Jadą na studia, biorą kupę kasy od rodziców, a później puszczają ją na co się da - w tym na piwa - ale tylko te modne. Może w mniejszych miastach tego nie widać, ale taki Wrocław, czy Warszawa, to wylęgarnia takiego hipsterstwa. To, że niepracujący człowiek w wieku 20-25 ma raybany(zerówki) za 300zł, do tego iphona za jakiegoś tysiaka i do tego jeszcze ipada, i słuchawki za co najmniej trzy setki, a do tego co tydzień kupuje sobie jakieś nowe szmaty w galeriach to norma. I szczerze mówiąc, to raczej tacy ludzie wydają pieniądze na "egzotyczne" piwa, a nie staruszkowie, którzy pilnują dzieci i ładują żywca - bo jest droższy od tyskiego - a to na pewno znaczy lepszy, jeśli nie najlepszy.
Przykładem niech będzie taki ZUP we Wrocławiu - myślę, że średnia wieku odwiedzających to jakieś 23-24 lata (czasem zawyżana przez jakiegoś browar.bizowicza)Ostatnia zmiana dokonana przez GRNDpa; 2012-08-29, 09:26.Lubię plackiComment
-
Mi się podobają strasznie ety AleBrowaru, stare PINTY także. Nowe PINTY są ok, eleganckie, ale brak im 'jak', które miały stare. Nowe pomysły Manufaktury Piwnej są ok, podobają mi się, choć nazwy piw są faktycznie słabo uwypuklone.Comment
-
Nie zgodzę się, jest na prawdę duża grupa osób poniżej 30 lat, zarabiających albo korzystających z dużych pieniędzy (nie koniecznie jakoś szczególnie wykształconych). Ale czy oni są zainteresowani niszowym piwem to inna sprawa...
Co do skierowani wzornictwa etykiet, pozwolę sobie przytoczyć mała anegdotęPokazałem etykiety AleBrowaru mojemu bratu, zajmujacemu się grafiką komputerową i również wzornictwem od 20 lat, pracującemu w "kulturze i sztuce" . Całkiem mu się spodobały, skrytykował jednak jakość wydruku a na koniec stwierdził, że estetyka jest ewidentnie skierowana do środowisk LGBT :]
Proszę mi tylko nic nie zasadzać.
Etykietki Manufaktury - koncepcja sympatyczna, wykonanie średnie. Zgadzam się natomiast, że wyróżnienie na półce żadne.Comment
-
Piwna Praha-przewodnik po praskich lokalach z prawdziwym piwem
Przewodnik po miejscach gdzie warzy się i serwuje dobre piwo-Polskie Minibrowary
Piwne podróże po Czechach-Piwne Czechy
Polskie Minibrowary na FB - codziennie nowe informacje!Comment
-
Ja raczej wcześniej niż później.
"... ja nie tylko literat, ale i Gombrowicz!"Comment
-
Krowy jeszcze nie było. Na żywo Jack i Black Hope, Biała Dama na zdjęciu.Comment
-
Nie zgodzę się, jest na prawdę duża grupa osób poniżej 30 lat, zarabiających albo korzystających z dużych pieniędzy (nie koniecznie jakoś szczególnie wykształconych). Ale czy oni są zainteresowani niszowym piwem to inna sprawa...
Co do skierowani wzornictwa etykiet, pozwolę sobie przytoczyć mała anegdotęPokazałem etykiety AleBrowaru mojemu bratu, zajmujacemu się grafiką komputerową i również wzornictwem od 20 lat, pracującemu w "kulturze i sztuce" . Całkiem mu się spodobały, skrytykował jednak jakość wydruku a na koniec stwierdził, że estetyka jest ewidentnie skierowana do środowisk LGBT :]
Proszę mi tylko nic nie zasadzać.
Etykietki Manufaktury - koncepcja sympatyczna, wykonanie średnie. Zgadzam się natomiast, że wyróżnienie na półce żadne.
co do wniosku o lgbt to cąłkowicie się zgadzam, dlatego ten kierunek mnie nie przekonuje, cóż nie jestem może (młody ani z wielkiego miasta)
"Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"Comment
-
Przykro mi to mówić, ale raczej Darekd ma rację. Nie chodzi tu o młodych - wykształconych, którzy mają pieniądze, bo zarobili, ale o typową bananową młodzież. Jadą na studia, biorą kupę kasy od rodziców, a później puszczają ją na co się da - w tym na piwa - ale tylko te modne. Może w mniejszych miastach tego nie widać, ale taki Wrocław, czy Warszawa, to wylęgarnia takiego hipsterstwa. To, że niepracujący człowiek w wieku 20-25 ma raybany(zerówki) za 300zł, do tego iphona za jakiegoś tysiaka i do tego jeszcze ipada, i słuchawki za co najmniej trzy setki, a do tego co tydzień kupuje sobie jakieś nowe szmaty w galeriach to norma. I szczerze mówiąc, to raczej tacy ludzie wydają pieniądze na "egzotyczne" piwa, a nie staruszkowie, którzy pilnują dzieci i ładują żywca - bo jest droższy od tyskiego - a to na pewno znaczy lepszy, jeśli nie najlepszy.
Przykładem niech będzie taki ZUP we Wrocławiu - myślę, że średnia wieku odwiedzających to jakieś 23-24 lata (czasem zawyżana przez jakiegoś browar.bizowicza)"Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"Comment
-
Ja pisałem z punktu widzenia uogólnień statystycznych i badań. Co nie znaczy, ze w w ogole takich nie ma, jak nie znaczy, że jednym lokalu spotka się grupka 30 takich osób i zdominuje klientelę. Czym innym jest jednak grupa i rynek jako większa całość. A browar przecież nie sprzedaje do jednego lokalu dla kilkudziesięciu osób na ten przykład.
co do wniosku o lgbt to cąłkowicie się zgadzam, dlatego ten kierunek mnie nie przekonuje, cóż nie jestem może (młody ani z wielkiego miasta)
Skoro mi się etykiety AleBrowaru podobają, powinienem zacząć się martwić?Ostatnia zmiana dokonana przez tomolek; 2012-08-29, 09:48.Comment
Related Topics
Collapse
-
Cieszyński Ośrodek Kultury "Dom Narodowy", Miasto Cieszyn (Cieszyn Robi Wrażenie) i główny partner wydarzenia - Arcyksiążęcy Browar Zamkowy Cieszyn zapraszają na Cieszyńską Jesień Piwną 2024! To wydarzenie skupione nie tylko na piwie, ale również na wspólnej zabawie i integracji podczas...
-
Channel: Festiwale piwne
2024-09-21, 11:48 -
-
-
-
-
- Loading...
- Koniec listy.
Comment