Ursa Maior - browar w Bieszczadach

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • olie
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2011.06
    • 777

    Pewności 100% nie ma, ale zwykłemu konsumentowi nie robi żadnej różnicy czy piwo jest niedobre przez DMS czy przez inne związki siarkowe. Jest złe, to jest złe.

    Comment

    • Marcin_wc
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2005.09
      • 2115

      Widzę, że już zaczyna się wykręcanie. Jeszcze niedawno degustatorzy potrafili powiedzieć jakiego producenta kukurydzę czują.

      Comment

      • Undeath
        Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
        • 2011.08
        • 113

        No to trzeba teraz oficjalnie powiedzieć to jednak nie wina PR za podejście do klienta, tylko taka jest polityka tego browaru, "nie podoba się, nie kupuj, nie pij naszych piw" dziękuje na pewno skorzystam, a Ursie życzę powodzenia z takim podejściem Dowód w załączniku, Agnieszka pisze że DMS to na 100% siarczki z wody... I do tego sama każe nie kupować swoich piw żeby się nie męczyć ich piciem. Szkoda...
        Attached Files
        Last edited by Undeath; 2014-02-19, 13:35.

        Comment

        • yoda79
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2013.01
          • 861

          Nie piłem ich ostatnich warek; i to nie z powodu lamentu piwoszy, tylko dlatego,że dużo się dzieje na polskiej scenie piwnej. Ale, ale... może podpisali konkretną umowę z Intermarche i nie muszą liczyć się ze zdaniem części pijących ich piwa (tzn. byłych pijących).

          Comment

          • gwzd
            Kapitan Lagerowej Marynarki
            • 2012.01
            • 622

            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Undeath Wyświetlenie odpowiedzi
            No to trzeba teraz oficjalnie powiedzieć to jednak nie wina PR za podejście do klienta, tylko taka jest polityka tego browaru, "nie podoba się, nie kupuj, nie pij naszych piw" dziękuje na pewno skorzystam, a Ursie życzę powodzenia z takim podejściem Dowód w załączniku, Agnieszka pisze że DMS to na 100% siarczki z wody... I do tego sama każe nie kupować swoich piw żeby się nie męczyć ich piciem. Szkoda...
            No to oficjalnie można ogłosić złotą trójcę polskiej sceny piwowarskiej - Edi, Koreb i Ursa. Czekam jeszcze na debiut na festynach

            Comment

            • oberzine
              Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
              • 2012.02
              • 228

              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Undeath Wyświetlenie odpowiedzi
              No to trzeba teraz oficjalnie powiedzieć to jednak nie wina PR za podejście do klienta, tylko taka jest polityka tego browaru, "nie podoba się, nie kupuj, nie pij naszych piw" dziękuje na pewno skorzystam, a Ursie życzę powodzenia z takim podejściem Dowód w załączniku, Agnieszka pisze że DMS to na 100% siarczki z wody... I do tego sama każe nie kupować swoich piw żeby się nie męczyć ich piciem. Szkoda...
              napisałeś, że to nie wina PR, a w drugim zdaniu że jednak tak? A co to takiego jest polityka browaru jak nie jego Public relations...?

              Comment

              • Seta
                D(r)u(c)h nieuchwytny
                • 2002.10
                • 6964

                PR browaru jest zerowy lub ujemny. W przeciwieństwie do marketingu. Teraz skupili się na bieszczadzkich wilkach. Odnoszę wrażenie, że na dużo srok za ogon próbują złapać.

                PS. Rzadko sięgam po ich piwo po ostatnich aferach, ale dotąd nie trafiłem na takie, z którym miałbym problem z wypiciem.

                Comment

                • Undeath
                  Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                  • 2011.08
                  • 113

                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika oberzine Wyświetlenie odpowiedzi
                  napisałeś, że to nie wina PR, a w drugim zdaniu że jednak tak? A co to takiego jest polityka browaru jak nie jego Public relations...?
                  Sory chodziło mi osobę, która wcześniej zarządzała ich stroną na FB i zajmowała się PR, powiedzieli, że jej wypowiedzi to była samowolka, a teraz jednak okazało się inaczej. Zrobiłem skrót myślowy.

                  Comment

                  • leona
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2009.07
                    • 5853

                    PR jest ok, marketing też. Brakuje jedynie komórki do spraw zarządzania kryzysowego

                    Comment

                    • Seta
                      D(r)u(c)h nieuchwytny
                      • 2002.10
                      • 6964

                      PR nie jest OK. Dobry PR'owiec napisałby na fb, że:
                      Tak rozumiemy Wasze rozczarowanie i robimy wszystko co w naszej mocy aby zdiagnozować przyczynę. Proszę wszystkich testerów o informację nt tego gdzie kupili piwo, z jakiej warki. Wspólnie odnajdziemy bieszczadzkiego ducha kravtu! Każdy testujący nasze piwa i zgłaszający go na specjalny adres emailowy warzywa@ursa.pl dostanie od nas GRATIS zjdęcie wilka w jpg wraz z podziękowaniami Zarządu. Jesteście tacy wspaniali!

                      lub coś w ten deseń. To jest PR - mówic o tym co sie robi w sposób pozytywny. Bez względu na to co się robi w rzeczywistości...

                      Comment

                      • VanPurRz
                        Major Piwnych Rewolucji
                        • 2008.09
                        • 4229

                        Kurde już drugi raz dzisiaj zgodzę się z Setą. To co produkuje w swoich wypowiedziach pani Agnieszka jest zaprzeczeniem kontaktów z klientami. Oczywiście ma pełne prawo do szczerości (mam was w dupie i nic mnie nie obchodzi wasza ocena, i nie kupujcie moich piw) ale nie powinna ściemniać o różnych siarczkach itp. Przy takiej postawie musi się też liczyć z krytyką i oceną takich działań/słów.
                        "Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"

                        Comment

                        • oberzine
                          Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
                          • 2012.02
                          • 228

                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Undeath Wyświetlenie odpowiedzi
                          Sory chodziło mi osobę, która wcześniej zarządzała ich stroną na FB i zajmowała się PR, powiedzieli, że jej wypowiedzi to była samowolka, a teraz jednak okazało się inaczej. Zrobiłem skrót myślowy.
                          pardon źle zrozumiałem,
                          dla mnie to ewidentna wina PR, a właściwie jednej Pani która się tym zajmuje(jeżeli to ta jedna osoba, no ale może tak nie być), powinno tak być jak napisał Seta, a ktoś nie wytrzymał chyba nerwowo i napisał co myśli: nie podoba się to nie kupujcie
                          ja też bym tak zrobił, ale słabo nadaje się na piarowca
                          Last edited by oberzine; 2014-02-20, 10:20.

                          Comment

                          • Seta
                            D(r)u(c)h nieuchwytny
                            • 2002.10
                            • 6964

                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika VanPurRz Wyświetlenie odpowiedzi
                            Kurde już drugi raz dzisiaj zgodzę się z Setą.
                            Ujmy Ci to nie przynosi.

                            Comment

                            • emes
                              Major Piwnych Rewolucji
                              • 2003.08
                              • 4275

                              Ten typ marketingu jaki uprawia Ursa, swojego czasu bardzo rozpowszechnił w swoich komediach Stanisław Bareja

                              Comment

                              • Petitpierre
                                Major Piwnych Rewolucji
                                🥛🥛🥛🥛
                                • 2014.01
                                • 2566

                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Undeath Wyświetlenie odpowiedzi
                                Dowód w załączniku
                                Ciężko się czyta-mniejszego się nie dało wkleić , ale coś widać, a zwłaszcza to, co się nie ukryje. Fakt, Ręka rękę myje.
                                Mały porterek-przyjaciel nerek

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X