Discovery Science HD - O Co Tu Chodzi?: Browar

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • chitos
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2009.02
    • 195

Discovery Science HD - O Co Tu Chodzi?: Browar

Dość ciekawy dokument pokazujący jak produkuje się piwo w zależności od wielkości browaru.

W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

Related Topics

Collapse

• Zaiksik
    Trudne początki
    Zaiksik
    Witam
    Nie jestem pewien czy jest to dobre miejsce na takie pytania,ale spróbuję...najwyżej admin mnie gdzieś przekieruje...
    Jestem całkowitym nowicjuszem jeśli chodzi o warzenie piwa, naoglądałem się filmów pewnego Pana i cóż... pierwsza warka z brewkitu nastawiona...
    Wszystko...
    2024-08-27, 17:13
  • kaczka116
    Sir Beer, [Piwoteka] A PA CHODZI!
    kaczka116
    Piwo gotowe do oceny
    2020-02-08, 08:18
  • dadek
    Milicz, Zielona 5, Browar Milicz
    dadek
    Jacek "Jacer" Domagalski, czyli dobrze wszystkim znany piwowar o ugruntowanej od dawna pozycji, od czasu jak rozpoczął prace przy uruchomieniu własnego browaru obiecywał, że gdy tylko będzie miał gotowe piwa, zaprosi wszystkich na huczne otwarcie.
    Jak obiecał tak...
    2019-05-28, 03:27
  • pebejot
    Zduńska Wola, Św. Maksymiliana Marii Kolbego 4, Staropolski Ogródek Piwny
    pebejot
    Browar Staropolski od dawna miał swój sklep firmowy, a teraz dorobił się firmowej restauracji.
    Restauracja znajduje się 50 metrów od browaru i nosi skromną nazwę "Ogródek Piwny", ale w rzeczywistości jest na bogato.
    Na sporej powierzchni znajduje się cały kompleks -...
    2024-10-19, 09:24
  • pebejot
    Mołdawia, Kiszyniów, Strada Stefan Cel Mare 182, Lake House Brewpub
    pebejot
    Mołdawia to wciąż jeden z najbiedniejszych europejskich krajów o mocno niestabilnej sytuacji geopolitycznej.