Co to za browar w reklamie Lidla

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kopyr
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2004.06
    • 9475

    #16
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
    Podobny? Przecież on ma nieruchome brwi. Nie wspominając o kategorii wagowej, którą widać też na twarzy.

    Zmień okulary, zapuść zarost i poczekaj na ich kolejny ruch.
    Mieli mu operację plastyczną zrobić?
    blog.kopyra.com

    Comment

    • żąleną
      D(r)u(c)h nieuchwytny
      • 2002.01
      • 13239

      #17
      Pytanie, czy zrobili casting i przygotowali fikcyjne nazwisko, czy trafili na człowieka z nazwiskiem (i ewentualnie dali mu odpowiednie okulary).

      Dla mnie to on nie jest specjalnie podobny, ale tak czy siak sprawa o naruszenie dobrego imienia nie jest do wygrania, chyba że masz sporo kasy. Przecież on w tym klipie występuje jako pracownik browaru, a nie bloger.

      Zawsze możesz oblecieć te browary z kamerą i zrobić miniserial w odcinkach.

      Comment

      • tristan_tzara
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2007.12
        • 1038

        #18
        Ah, ta wyważona chmielowa goryczką i słodową pełnia smaku. Prawdziwy by wołał że goryczki za mało BTW. Uwielbiam to reklamowanie się bezpłciowością piwa

        Comment

        • kkemot
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2013.12
          • 119

          #19
          Niezła teoria spiskowa.
          Kopyr studiowałeś zarządzanie, miałeś marketing, jakim targetem są Twoi subskrybenci a jakim targetem ci, do których ta reklama ma trafiać? Bez obrazy, ale chyba rzeczywiście jedyne co wyniosłeś ze studiów to pływanie, jak sam zresztą mówiłeś

          Comment

          • kopyr
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2004.06
            • 9475

            #20
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kkemot Wyświetlenie odpowiedzi
            Niezła teoria spiskowa.
            Kopyr studiowałeś zarządzanie, miałeś marketing, jakim targetem są Twoi subskrybenci a jakim targetem ci, do których ta reklama ma trafiać? Bez obrazy, ale chyba rzeczywiście jedyne co wyniosłeś ze studiów to pływanie, jak sam zresztą mówiłeś
            Dopuszczam taką możliwość, że Tomasz Koper jest warzelanym w browarze, w którym warzy się Argusa, ale jeśli to jest aktor i tak się nie nazywa naprawdę, to wygląda mi to na ewidentne podczepienie się pod mój wizerunek.
            Co do targetu - owszem stali widzowie nie są ich targetem, ale już Ci, którzy trafiają na blog przy okazji Wielkich Testów są. Film o piwach z Biedronki oglądany był 300 tysięcy razy.

            Podejrzewałbyś taki numer w reklamówce nowej ramówki TVN, jak to co zrobili z Atelier Amaro?
            blog.kopyra.com

            Comment

            • kkemot
              D(r)u(c)h nieuchwytny
              • 2013.12
              • 119

              #21
              Jest jakaś tam szansa, że to lipa, nie wykluczam tego, tylko jakoś wydaje się to dziwne i niezbyt logiczne. Zresztą akurat dla Ciebie to wartość dodana, bo teraz robi się afera i szum wokół Twojej osoby, a nawet sama ta reklama Ci pomaga- wystarczy, że ktoś wpisze "Tomasz Koper" w google (nawet bez słów kluczowych typu piwo, browar itp.) a i tak trafi do Ciebie. Nic tylko się cieszyć.

              Comment

              • JAckson
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                🍼🍼
                • 2004.05
                • 6123

                #22
                No nareszcie coś się ruszy w piwnym półświatku, bo ile można próbować tych samych premier ;-)
                MM961
                4:-)

                Comment

                • Pancernik
                  Pułkownik Chmielowy Ekspert
                  🥛🥛🥛🥛🥛
                  • 2005.09
                  • 9789

                  #23
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
                  Dopuszczam taką możliwość, że Tomasz Koper jest warzelanym w browarze, w którym warzy się Argusa, ale jeśli to jest aktor i tak się nie nazywa naprawdę, to wygląda mi to na ewidentne podczepienie się pod mój wizerunek.
                  Co do targetu - owszem stali widzowie nie są ich targetem, ale już Ci, którzy trafiają na blog przy okazji Wielkich Testów są. Film o piwach z Biedronki oglądany był 300 tysięcy razy.

                  Podejrzewałbyś taki numer w reklamówce nowej ramówki TVN, jak to co zrobili z Atelier Amaro?
                  Kopyr, nie pij piwa już, zjedz Snickersa! Sni-cker-sa!!!

                  Comment

                  • Pankracy
                    Major Piwnych Rewolucji
                    🥛🥛🥛🥛🥛
                    • 2007.10
                    • 2797

                    #24
                    Zdjęcia z Lidla - Warszawa. Browar - chyba w Łodzi.

                    Jak masz problem to zgłoś do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub do Komisji Etyki Reklamy. Z tym, że może nie jako skargę, a bardziej zapytanie o opinię.
                    Last edited by Pankracy; 2014-11-13, 20:42.

                    Comment

                    • e-prezes
                      Generał Wszelkich Fermentacji
                      🥛🥛🥛🥛🥛
                      • 2002.05
                      • 19261

                      #25
                      Ja nie widzę żadnego związku. Tomasz to popularne imię. Informacje, których wypowiada ów warzelany nie wykraczają poza standardową informację o produkcji piwa udzielanej przy każdej wizycie w browarze. Ani gość nie stylizuje wypowiedzi na Twoją modłę, ani nie jest podobny, a dość podobne brzmienie nazwiska może być zwykłym przypadkiem. Nawet jeśli to aktor i zmyślona sytuacja służy tak naprawdę popularyzacji Twojej persony (zakładając, że ktoś będzie szukał w googlu frazy z imieniem i nazwiskiem warzelanego).

                      Comment

                      • emes
                        Major Piwnych Rewolucji
                        • 2003.08
                        • 4275

                        #26
                        Czekam na Tydzień z Tomaszem Koperem w Lidlu, parowanie Argusa z potrawami, np. z kaszą manną

                        Comment

                        • iron
                          Pułkownik Chmielowy Ekspert
                          • 2002.08
                          • 6717

                          #27
                          No cóż na rozbuchane ego najlepsza jest satyra...
                          No to cytatem z Koterskiego:
                          "-Fajos?
                          -Nie Chujos"
                          bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
                          Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
                          Rock, Honor, Ojczyzna

                          Comment

                          • wpadzio
                            Major Piwnych Rewolucji
                            🍼🍼
                            • 2011.06
                            • 2654

                            #28
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika iron Wyświetlenie odpowiedzi
                            "-Fajos?
                            -Nie Chujos"
                            Przecież to jest standard. I działa równie dobrze w drugą stonę
                            Rzeczywistość jest po to, by podstawiać jej pod nos krzywe zwierciadła.
                            Serviatus status brevis est
                            3603 etykiety z zagranicznych piw wypitych osobiście, 1148 recenzji piw na browar.biz (z czego 733 zagraniczne opisałem i sfotografowałem jako pierwszy) - stan na 31.01.2020

                            Comment

                            • kopyr
                              Pułkownik Chmielowy Ekspert
                              • 2004.06
                              • 9475

                              #29
                              Browar występujący w reklamie Lidla to Browary Łódzkie z Łodzi. A Tomasz Koper tam po prostu....
                              blog.kopyra.com

                              Comment

                              • leona
                                D(r)u(c)h nieuchwytny
                                • 2009.07
                                • 5853

                                #30
                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedzi
                                Browar występujący w reklamie Lidla to Browary Łódzkie z Łodzi. A Tomasz Koper tam po prostu....
                                A teraz poprosimy o statystyki. O ile zwiększyły się wejścia do ciebie z bbizu no i globalnie, jak duży miałeś ruch przez ostatnia dobę

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X