wolny browar.pl?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • gul_gul
    Premium Member
    • 2001.02
    • 359

    #61
    Ja zgłaszałem w czwartek po 16. Pani przyjęła zgłoszenie i tyle.
    W piątek nic nie zrobili, bo nie było mnie w domu (chyba nie spodziewali się że chodzę do pracy) ale zostawili kartkę, że byli i żeby naprawić usterkę muszę na nich czekać. Pani umówiła mnie na poniedziałek na 8:30. O 9:30 nie wytrzymałem i jej nawtykałem, ale dzięki temu podała mi numer do informatyków od SDI (a nie chciała). Gdy tam zadzwoniłem po dwudziestu minutach SDI działało (błąd w konfiguracji) tylko na koniec jeszcze koleś stwierdził, że nie powinienem dzwonić do niego tylko zgłosić usterkę w Biurze Napraw . O 10:30 wyjechałem zarabiać na podatki (a specjaliści wciąż nie dojechali)

    Ciekaw tylko jestem jak sobie wycenia prezes tepsy trzy godziny pracy.

    Comment

    • gul_gul
      Premium Member
      • 2001.02
      • 359

      #62
      Właśnie dostałem rachunek od tepsy.
      Płacę im 130 netto za SDI co daje ponad cztery złote za dzień.
      Przez jakiś błąd konfiguracji na ich serwerze przez cztery dni nie miałem dostępu do internetu. Nie uwierzycie, uwzględnili to na rachunku w pozycji:
      Bonifikata za uszkodzoną staję, 1 szt, cena netto 1,25
      (Słownie: jeden złoty dwadzieścia pięć groszy)

      Nie będę komentował, bo od teraz potrafię mówić tylko łaciną.

      Comment

      Przetwarzanie...
      X