To ja troszkę z innej beczki. Wszedł w naszą wspaniałą ligę nowy kapitał w postaci koncernu ITI. No i niestety już zaczynają się jaja. Prezes Walter opowiada, co to oni z Legii teraz nie zrobią, a wygląda na to, ze zrobią objazdowy cyrk. Ja tam nigdy za Legią nie przepadałem, ale to klub piłkarski i szkoda mi chłopaków, którzy chcą kopać szmaciankę, a przydziela im się doniosłe role "medialne". Ten ma być modelem, ten supergwiazdorem obecnym ciągle na ekranach tv, a ten jest idealny do tego, żeby tylko dla niego na mecze przychodziły młode dziewczęta i piszczały (wcale tego nie wymyśliłem, to są pomysły Waltera, a najlepsze, ze ten ostatni, to ma być... Boruc). Ludzie, albo gramy, albo robimy szopkę. No i jeszcze nazwa. Wygląda na to, że CWKS się z ITI nie dogada i Legia będzie musiała zmienić nazwę i logo. Mam niemiłe wspomnienia z hoop Polonią, którą potem już skracano do samego hoopa. Żal mi GKS-u, będzie żal Legii. Nazwa drużyn, zwłaszcza mających jakieś zasługi i tradycje, to dla kibiców jedna z świętości, a nie element marketingu. Swoją drogą, ciekawe jaką nazwę i logo wymyślą (o ile do tego dojdzie). Podobno ITI ma konsultować tą sprawę z środowiskiem piłkarskim. Ja osobiście proponuję Legiunię .
Jeszcze dodam (zanim mi ktoś zarzuci, że niby chcę dobrobytu w klubach a wypinam się na sponsorów), że są sponsorzy, którzy potrafią uszanować tradycję, robić dobrą robotę dla klubu i dla siebie. Żeby daleko nie szukać - Telefonika.
Jeszcze dodam (zanim mi ktoś zarzuci, że niby chcę dobrobytu w klubach a wypinam się na sponsorów), że są sponsorzy, którzy potrafią uszanować tradycję, robić dobrą robotę dla klubu i dla siebie. Żeby daleko nie szukać - Telefonika.
Comment