Dyskutujemy już na temat genezy naszych nicków. Może więc warto opowiedzieć, dlaczego taki a nie inny obraliśmy zawód, lub uczynimy to w najbliższej przyszłości? Co Was skłoniło do informatyki, weterynarii, górnictwa (że o bibliotekarstwie nie wspomnę )?
Skąd wasza profesja
Collapse
X
-
Celcie!
skoro wywołałeś temat SAM się pochwal.
Tak nakazywałby przynajmniej dobry zwyczajWspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
znasz kaszubskie jeziora?- www.stanicacharzykowy.pl
Comment
-
-
He He
A ja nigdy nie wiedziałam co wbrać: matematykę (statystykę, informatykę) czy plastykę (i pokrewne).
Koniec końców architektury nie skończyłam, choć zaczęłam
Za to z tymi bardziej ścisłymi poszło mi i idzie całkiem dobrze. I nawet to lubię
Comment
-
-
Ja od początku chciałem zostać maszynistą i nawet poszedłem do szkoły o powiedzmy tym kierunku.Niestety MON i przemiany nie pozwoliły mi spełnić marzeń.Teraz pracuję w porcie od 10 lat i baaardzo lubię tę pracę(szczególnie system 24/72).Siedzę blisko akwenu wodnego,jak mam dozór chodzę połowić rybki.Choć ucięli nam pensje i atmosfera trochę siadła to i tak dajemy sobie radę.W jedności siła
Prawie jak Piwo
SZCZECIN
Comment
-
-
Ahumba napisał(a)
Celcie!
skoro wywołałeś temat SAM się pochwal.
Tak nakazywałby przynajmniej dobry zwyczaj
I żeby nie było wątpliwości p na żadnym etapie swojej edukacji nie planowałem europeistyki. Zresztą, pod koniec ubiegłego stulecia nauki polityczne miały raczej odcień czerwony...Nie było Ciebie tyle lat! Myślałem, że nie wrócisz już (Krystyna Prońko - koniec cytatu)
Comment
-
-
Był rok 1981. Odbywałem sobie służbę zasadniczą i stwierdziłem, że jest to jedyny sposób aby w miarę szybko a nie za 20 lat dostać mieszkanie.Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
znasz kaszubskie jeziora?- www.stanicacharzykowy.pl
Comment
-
-
Ja bardzo chciałem czynnie zajmować się muzyką ale Bozia poskąpiła słuchu i zdolności, więc musiałem znaleźć coś innego.