Tak czy siak wszystkie tardżety ich wyrolowały
10,5
Collapse
X
-
żąleną napisał(a)
[...]Chuchając na zimne - to słowo wymawia się target.
Zresztą target to się wymawia po angielsku; nasi wybitni specjaliści od marketingu mówią tardżet...Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
Browar Szlachecki w Warszawie (działalność zawieszona)
@WujcioShaggy Wuj na Twitterze, czasem coś napisze nawet
Comment
-
-
Dżizas!!!Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
Browar Szlachecki w Warszawie (działalność zawieszona)
@WujcioShaggy Wuj na Twitterze, czasem coś napisze nawet
Comment
-
-
A zostawiając wszystkie tardżety na boku i wracając do początkowego pytania to sprawa miała się tak. 10,5 powstało jako odpowiedź na EB i odeszło w niebyt po tym jak obie marki się przejadły
Chociaż 10,5 miało swoje zalety - nadawało się na grila - nie żal było nim podlewać zbyt dużego ognia.Last edited by biermann; 2004-06-10, 19:21."Zawsze pamietaj o przewidywalności głupoty"
Hare piwo, hare piwo, piwo, piwo, hare, hare
Hare sex, hare sex, sex, sex hare, hare
Hare muza, hare muza, muza, muza, hare, hare
Hare siec, hare siec, piwo, sex, muza, hare.
Comment
-
-
biermann napisał
... 10,5 powstało jako odpowiedź na EB i odeszło w niebyt po tym jak obie marki się przejadły...
Okazało się, że gigantyczne pieniadze wtłoczone w kampanie reklamowe zostały zmarnowane i od tego czasu nie reklamuje się już piwa dla młodych ludzi. Młodzi ludzie szybko przestają być młodzi i trzeba od początku szukać nowego targetu i robić przepierkę mózgu.
Comment
-
-
Makaron napisał(a)
A czy czasem niezlaeżało komuś na tym by EB jako marka odwaliła kite??
lub
Gdy EB królowało praktycznie nie miało konkurencji i może komuś bardzo zależało na "utworzeniu" rynku w którym będzie kilku liczących się graczy.zupka chmielowa dobra i zdrowa!!
Comment
-
-
Marka EB nie odwaliła kity, bo jest jedną z marek w portfelu GŻ. Z tym królowaniem to przesadzasz albo nie pamiętasz, jak było naprawdę. A w promocję EB wtopiono tyle pieniędzy, że firma Elbrewery nabawiła się poważnych kłopotów finansowych; promocja ustała, grupa docelowa wydoroślała i olała EB. Nie ma w tym żadnego spisku, tylko błędy w zarządzaniu firmą.
Comment
-
-
Władowoali dużo pieniędzy w marke,ale w ten sposób stala się znaną marką. Ale od przynajmniej 10 lat w okolicy browaru EB podstawą konsumpcji piwa jest "Specjal" produkt EB. Produkcja tego piwa jest olbrzymia, zresztą podobnie jak spożycie tego piwa na pomorzu. Mogliby się spokojnie utrzymać z produkcji tej marki piwa.
Zresztą podobnie ma teraz b.Belgia. Pierwsze podejście z Palmem nie udane. Teraz próbują z Frater`em. Jak narazie też według mnie raczej niewyrwą poważnej ilości rynku. Może dlatego całyczas produkują od cholery piw marketowych by tylko wykorzystać moce produkcyjne."If you see a beer, do it a favor, and drink it. Beer was not meant to age." Michael Jackson
Comment
-
-
10,5 i EB
Upadek tych piw to dwie różne bajki.
10,5 zaczęło padać po zerwaniu przez KP kontraktu z firmą reklamową , która wypromowała to piwo. Wspaniała kolekcja KONTR i napisów pod kapslem to było to. W przypadku 10,5 chodziło o pieniądze.
Natomiast browary EB po początkowym okresie poszły na ilość i piwo stało się bylejakie. Oszukany klient porzucił to piwo i koniec ( mimo ,że po pewnym czasie smak EB uległ poprawie ).
Comment
-
Comment