żąleną napisał(a) [...]Chuchając na zimne - to słowo wymawia się target.
Czemu taką drobną czcionką? Trzeba to cicho wymawiać?
Zresztą target to się wymawia po angielsku; nasi wybitni specjaliści od marketingu mówią tardżet...
A zostawiając wszystkie tardżety na boku i wracając do początkowego pytania to sprawa miała się tak. 10,5 powstało jako odpowiedź na EB i odeszło w niebyt po tym jak obie marki się przejadły
Chociaż 10,5 miało swoje zalety - nadawało się na grila - nie żal było nim podlewać zbyt dużego ognia.
Ostatnia zmiana dokonana przez biermann; 2004-06-10, 19:21.
"Zawsze pamietaj o przewidywalności głupoty" Hare piwo, hare piwo, piwo, piwo, hare, hare
Hare sex, hare sex, sex, sex hare, hare
Hare muza, hare muza, muza, muza, hare, hare
Hare siec, hare siec, piwo, sex, muza, hare.
W Krakowie był kiedyś "Club 10,5" i znajdował się na miasteczku studenckim i powiem że 10,5 tam lane sprzedawało się super, a obok w sklepie szło jak pocisk!
biermann napisał ... 10,5 powstało jako odpowiedź na EB i odeszło w niebyt po tym jak obie marki się przejadły...
Chyba przepiły ...
Okazało się, że gigantyczne pieniadze wtłoczone w kampanie reklamowe zostały zmarnowane i od tego czasu nie reklamuje się już piwa dla młodych ludzi. Młodzi ludzie szybko przestają być młodzi i trzeba od początku szukać nowego targetu i robić przepierkę mózgu.
Marka EB nie odwaliła kity, bo jest jedną z marek w portfelu GŻ. Z tym królowaniem to przesadzasz albo nie pamiętasz, jak było naprawdę. A w promocję EB wtopiono tyle pieniędzy, że firma Elbrewery nabawiła się poważnych kłopotów finansowych; promocja ustała, grupa docelowa wydoroślała i olała EB. Nie ma w tym żadnego spisku, tylko błędy w zarządzaniu firmą.
Władowoali dużo pieniędzy w marke,ale w ten sposób stala się znaną marką. Ale od przynajmniej 10 lat w okolicy browaru EB podstawą konsumpcji piwa jest "Specjal" produkt EB. Produkcja tego piwa jest olbrzymia, zresztą podobnie jak spożycie tego piwa na pomorzu. Mogliby się spokojnie utrzymać z produkcji tej marki piwa.
Zresztą podobnie ma teraz b.Belgia. Pierwsze podejście z Palmem nie udane. Teraz próbują z Frater`em. Jak narazie też według mnie raczej niewyrwą poważnej ilości rynku. Może dlatego całyczas produkują od cholery piw marketowych by tylko wykorzystać moce produkcyjne.
"If you see a beer, do it a favor, and drink it. Beer was not meant to age." Michael Jackson
Upadek tych piw to dwie różne bajki.
10,5 zaczęło padać po zerwaniu przez KP kontraktu z firmą reklamową , która wypromowała to piwo. Wspaniała kolekcja KONTR i napisów pod kapslem to było to. W przypadku 10,5 chodziło o pieniądze.
Natomiast browary EB po początkowym okresie poszły na ilość i piwo stało się bylejakie. Oszukany klient porzucił to piwo i koniec ( mimo ,że po pewnym czasie smak EB uległ poprawie ).
Skusiłem się na jedną z puszek stojących już jakiś czas w Leclercu. Kolaboracja z tajemniczym (przynajmniej dla mnie) polskim kontraktem Kite.Szkoła.PL. Alk 4, 5%, Eks. 12,5 blg.
Piwo ma w "podtytule" German Pilsner, ale koło takiego pilsnera to chyba krótko ono stało (a może...
Witajcie!
mam prośbę o identyfikację tych kufli. Oba z "wykopalisk", bardzo ciężkie, grube szkło (ścianki jakieś 2-3 mm), na dnie symbol VH, oba mają znaki wskazujące na poziom 0,5 litra. To jakieś knajpiane? Czysta ciekawość, z góry dziękuję
...
Szlajając się w końcu marca po Śląsku nie mogłem ominąć kolejnego nowego browaru. Choć działa od jesieni 2022 jest już dobrze znany piwoszom z całej Polski, tak jak i jego założyciel Paweł Masłowski, wiele lat pracujący dla Pinty w Browarze na Jurze w odległym o 8 km Zawierciu. Dzięki...
Comment