Aparat cyfrowy

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • arzy
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2002.06
    • 2814

Aparat cyfrowy

Od pewnego czasu zamierzam kupić aparat cyfrowy tylko.... nie wiem jaki Tak więc zwracam się z prośba do forumowiczów o danie namiarów na jakiś ciekawy sprzęt.
    Jedyny warunek to cena, myślę że tak gdzieś koło 1200 zł. lepiej mniej niż więcej. Zaznaczam, iż jestm amatorem.
    Z góry dziękuje za pomoc.
    "Spotkałem się z kolegą / Bo kolega jest od tego / I wypada czasem spotkać się z nim"

Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    Bractwo Piwne
    Skład Piwa
    Piszę poprawnie po polsku!
  • Andi
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2001.07
    • 1915

Ja röwniez jestem amatorem i sie nie znam na tym-Kupilem Canona i je´stem zadowolony-zdjecia mozesz widziec na Forum Gielda tyska
    Jedynie bedac ostatnio w Polsce widzialem ze kostztuje tam ok 1700 zl co jest troche duzo poröwnujac ze tutaj kosztuje ok 250 € plus wieksza Karta bo w wyposarzeniu podstawowym sa tylko 16 albo 32 Mb
    Kolekcja i wymiana kapsli piwnych

http://www.andreas-kronkorken.de

Comment

• elroy
      Porucznik Browarny Tester
      • 2002.10
      • 359

Odp: Aparat cyfrowy

arzy napisał(a)
      Od pewnego czasu zamierzam kupić aparat cyfrowy tylko.... nie wiem jaki Tak więc zwracam się z prośba do forumowiczów o danie namiarów na jakiś ciekawy sprzęt.
      Jedyny warunek to cena, myślę że tak gdzieś koło 1200 zł. lepiej mniej niż więcej. Zaznaczam, iż jestm amatorem.
      Z góry dziękuje za pomoc.
      1200 to aktualnie całkiem rozsądna kwota, ceny aparatów bardzo spadły.
      Mam możliwość zabawy, ze względu na wykonywany zawód, różnymi aparatami i osobiście najbardziej przypadły mi do gustu Canony i kilka słów o nich więc powiem.
      W tej cenie masz

PowerShot A60 (2.1Mpix. zoom 3x )