przy piwie o samochodach

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • babalumek
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.02
    • 1207

    #196
    Dodatkowo jestem współwłaścicielem Fiata 125p z 1974r.
    Mieliśmy kiedyś takiego - 1974 rok 1500 poj. To chyba wersja jeszcze z tymi małymi wlotami na tylnym słupku, ale dźwignia zmiany biegów już w podłodze.
    MRKS Kuźnia Jawor

    WTS Sparta Wrocław

    Comment

    • Wesoly
      Porucznik Browarny Tester
      • 2003.10
      • 371

      #197
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika COOLman
      każde subaru oprócz tego:

      [ATTACH]21708[/ATTACH]

      żabol

      Była produkowana blisko 2 lata. Można założyć reflektory Morette i wygląda fajnie.
      Ale i tak wolę swojego zaturbionego antyka (Legacy turbo)
      Pozdrawiam, Wesoły

      Comment

      • COOLman
        Kapral Kuflowy Chlupacz
        • 2005.12
        • 83

        #198
        Faktycznie - te reflektory trochę ratowały wygląd, ale to nie to. A co do Legacy to podabały mi się te z początku lat 90-tyh


        Comment

        • COOLman
          Kapral Kuflowy Chlupacz
          • 2005.12
          • 83

          #199
          Mieliśmy kiedyś takiego - 1974 rok 1500 poj. To chyba wersja jeszcze z tymi małymi wlotami na tylnym słupku, ale dźwignia zmiany biegów już w podłodze.
          To identyczny jak mój! Z tym, że w 74r wprowadzali już plastikowy grill, a ja mam jeszcze chromowany.


          Comment

          • babalumek
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.02
            • 1207

            #200
            Tak, jakiś rok temu się tym interesowałem, byl nawet spory artykuł w jakimś GT magazyn czy coś takiego opisujący jak koleś przerabia sobie zwykłego fiata 125 na wesję Monte Carlo, właśnie rocznik '74, który jest uważany za jeden z najlepszych, ponieważ ma kilka pozytynych innowacji w porównaniu ze starszymi modelami, ale wiadomo że potem to im dalej tym gorzej. Teraz się słyszy różne pochwały, ale fakty są takie że poza nielicznymi wyjątkami tzn. koleś traktował auto jak dziecko, samochód trzeba było co kilkadziesiąt tys. km remontować (silnik), dużo palił i rdza go brała że strach (chociaż też się słyszy że im starsze tym bardziej odporne - rezultat masowej produkcji w latach późniejszych). Pamiętam teżjego mocną i zwartą konstrukcje - parkowanie np. typu 3 koła na zadni, 1 koło n. na krawężniku powodowało problemy z zamknięciem bagażnika.
            MRKS Kuźnia Jawor

            WTS Sparta Wrocław

            Comment

            • COOLman
              Kapral Kuflowy Chlupacz
              • 2005.12
              • 83

              #201
              Tak, było to w gazecie GT Classic chyba z rok temu. mam ten numer. Z silnikiem nie mam problemów - remontowany był jak kupiłem Fiata, żeby mięć samochód "jak nowy" - remont nie był konieczny, a miał wtedy ok 140tys km przebiegu. Sądzę, że do 200 tys. Dojechałby bez problemu. Pierwsze egzemplarze były odporne na rdzę, ponieważ miały blachy ocynkowane - przywożone z Włoch (bo duży fiat jest na licencji Fiata 125 - nasi dokleili do nazwy p - polski) Potem blachy zaczęli robić w Polsce a musiało to być jak najtańsze, więc rdza je żre. tak samo jest z maluchami - Te pierwsze super się trzymają, bo też mają Włoskie blachy. Jeśli kupować Fiata 125p to 1974r lub starszy, najlepiej od staruszka, który nie wie co sprzedaje.

              A co do sprzedaży to zobaczcie to:


              Chyba ktoś przesadził.


              Comment

              • pieczarek
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                • 2001.06
                • 5011

                #202
                Prawie 40 lat temu taki kanciak, to była super maszyna. A jak jeszcze miała kolor "jeloł bachama" to wszyscy wymiękali. Pamiętam, że Daniel Olbrychski kiedyś coś takiego miał i koledzy aktorzy bardzo mu zdrościli. Widziałem to podczas Lubuskiego Lata Filmowego w Łagowie.
                Ale teza o cynkowaniu blach pierwszych dużych fiatów, a nawet pierwszych maluchów robionych ze sprowadzanych z Włoch części, jest mocno dyskusyjna. Jeśli mnie pamięć nie myli, to dopiero Audi zaczęło jako pierwsze na świecie seryjne cynkowanie blach. I była to spora sensacja na motoryzacyjnych rynku. Działo się to 10, albo i więcej, lat później niż zaczęto montować w Polsce pierwsze Fiaty.

                Comment

                • babalumek
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2004.02
                  • 1207

                  #203
                  Co do allegro to Fiacik piękny, tylko z tymi kołpakami przesadził, 25 tys to dużo chciaż nie orientuje się ile takie cacko może kosztować. COOLmanie - co sądzisz o tym egzemplarzu?
                  MRKS Kuźnia Jawor

                  WTS Sparta Wrocław

                  Comment

                  • Andrewbrw
                    Kapitan Lagerowej Marynarki
                    • 2004.03
                    • 932

                    #204
                    a można umieścić swoje ogłoszenie (tzn link) bo jestem w trakcie sprzedawania Toyoty Corolli?

                    Comment

                    • COOLman
                      Kapral Kuflowy Chlupacz
                      • 2005.12
                      • 83

                      #205
                      Audi jako pierwsze wprowadziło aluminiowe nadwozie, a cynkowanie jest dość starą metodą o ile się nie mylę. Prawie głowę bym dał, że te blachy są cynkowane.


                      Comment

                      • COOLman
                        Kapral Kuflowy Chlupacz
                        • 2005.12
                        • 83

                        #206
                        ja zastanawiam się, czy na masce i dachu to są jakieś odbicia? A co do 25tys to raczej dużo. Widziałem takie odrestaurowane za ok 5-10tys i sądziłem, że to dużo. Całkiem fajnie zrobił tego fiata, ale chętnych na zakup nie ma. Ja za swojego w 2001r dałem 500zł! Różnica jest, a mogę powiedzieć, że mam oryginalny lakier. Zamieszczę kilka zdjęć. To, babalumku, zobaczysz jak wygląda mój.


                        Comment

                        • COOLman
                          Kapral Kuflowy Chlupacz
                          • 2005.12
                          • 83

                          #207
                          Jeśli Art nie ma nic przeciwko to sądzę, że nie ma problemu. Sprzedaż samochodów to też motoryzacja...


                          Comment

                          • COOLman
                            Kapral Kuflowy Chlupacz
                            • 2005.12
                            • 83

                            #208
                            Bandzior

                            Click image for larger version

Name:	bandzior.jpg
Views:	1
Size:	98,2 KB
ID:	2019585

                            Przodzik


                            Comment

                            • COOLman
                              Kapral Kuflowy Chlupacz
                              • 2005.12
                              • 83

                              #209
                              Bandzior

                              Click image for larger version

Name:	bandzior2.jpg
Views:	1
Size:	82,9 KB
ID:	2019587

                              Niestety nie znalazłem widoku ogólnego. Jutro poszukam na płytach.


                              Comment

                              • żąleną
                                D(r)u(c)h nieuchwytny
                                • 2002.01
                                • 13239

                                #210
                                Fajniutki. Podobny był na okładce któregoś ze "Żbików", tuż przed runięciem w przepaść.

                                Comment

                                Related Topics

                                Collapse

                                Przetwarzanie...