Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Simon
przy piwie o samochodach
Collapse
X
-
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marcin_wcW każdym aucie, które ma ksenonowe reflektory trzeba w serwisie wymieniać żarówki.
Praktycznie wymianie podlegają na skutek mechanicznych uszkodzeń ( zderzenie itp ).
Konstruktorzy nie musieli martwić się specjalnie o klienta i ułatwić mu dostęp do nich bo i po co. Dlatego wymiana ich wiąże się najczęściej z wymontowaniem kilku części.
Po drugie bardzo ważne jest ich ustawienie gdyż strumień światła jest mocniejszy od standardowych żarówek .
Dla pocieszenia np w Fordach Mondeo ( nawet tych bez xenonów ) by wymienić żarówkę trzeba zdemontować grill i wyjąć całą lampę.
Jeszcze więcej problemów nastręcza wymiana oleju a właściwie filtra oleju - tu trzeba zdemontować koło , nadkole , osłonę silnika i mieć ręce japońskiej gejszy.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Simonnie polecam nowych VOLVO: samochód prosto z salonu - w ciągu 8 miesięcy 4 razy (sic ) zawiódł: tzw black-out i wzywanie lawety. Można rzec: "no i cóż, że ze Szwecji ?"...
Tak, zdecydowanie lepsze są ciut starsze Volvo . Trzeba było zamówić taki model.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika grzes_chDla pocieszenia np w Fordach Mondeo ( nawet tych bez xenonów ) by wymienić żarówkę trzeba zdemontować grill i wyjąć całą lampę.
J
Idzie mi już coraz lepiej. Najszybsza metoda to odkręcenie i wysunięcie lampy (za pierwszym razem 45min, obecnie ~15min). Być może po jeszcze kilku wymianach będę mógł to robić bez wyciąganialewej lampy (od strony pasażera). Do prawej lampy(od kierowcy) dostęp blokuje akumulator.
W starym golfie robiłem to ~1min.
W sprawie ksenonów.
Klosze lamp ksenonowych powinny być czyste dlatego stosuje się automatyczne spryskiwacze lamp (być może są też ręczne). Wynik zużycia płynu do spryskiwaczy na odcinku ~500km - 10 litrów. (na podstawie zeznań właściciela).MM961
4:-)
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marcin_wcW każdym aucie, które ma ksenonowe reflektory trzeba w serwisie wymieniać żarówki.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika RolekTyp żarówek nie ma w przypadku Audi A2 żadnego znaczenia. Tam nie wymienisz nawet żarówek kierunkowskazów. Żeby się dostać do lamp, trzeba otworzyć pokrywę silnika, a to można zrobić tylko w serwisie.
Przecież w Polsce mieszkamy- Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
- Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
- Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa
Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ARTzałożysz się że nie tylko?
Przecież w Polsce mieszkamy
A to, że Polak potrafi, to wiadomo od dawna.
Comment
-
-
"made in sweden" to tylko naklejka, wiekszosc jest z belgii i holandii. A o rdzy to juz wogole lepiej nie mowic. Dlatego polecam V70, to jeszcze w maire "szwedzki" model,
Ogolnie wszystkie modele o, ktorych Becik pisze to udane "staruszki" 740, 850, a juz 760 to zgroza.
Widze na codzien co jeszcze gania po wiejskich , Szwedzkich drogach.
A propo VW Jetta to tez swietny woz, moj pasierb przez rok czasu wlozyl w niego 400 zlotych, ale niejaki Zenon Kowalski wjechal w niego Poldkiem i juz po jettcie, teraz kupilismy vento, ale to juz nie to.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Simonnie polecam nowych VOLVO: samochód prosto z salonu - w ciągu 8 miesięcy 4 razy (sic ) zawiódł: tzw black-out i wzywanie lawety. Można rzec: "no i cóż, że ze Szwecji ?"...
Tak jak awaryjne bardziej były Volvo z serii "czterysta" (czyt. holenderskie DAF-Y) tak jak i obecna seria S nie jest skadynawska,a to własnie w niej teraz trzeba wymieniać linki od hamulcow ręcznych.Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika bolek1970"made in sweden" to tylko naklejka, wiekszosc jest z belgii i holandii. A o rdzy to juz wogole lepiej nie mowic. Dlatego polecam V70, to jeszcze w maire "szwedzki" model,
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika grzes_chNajlepiej sprawdzić to po VIN-ie.
Zresztą nie wiem juz jaki kraj do jakiego symbolu przypisać, wiem, że Szwecja to Y....Ostatnia zmiana dokonana przez becik; 2006-07-01, 20:47.Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika becikPytanie na ktore juz Bolek odpowiedział, skąd wiesz, że dany model jest szwedzki, a nie holenderski? (Nie wiem które modele są belgijskie).
Tak jak awaryjne bardziej były Volvo z serii "czterysta" (czyt. holenderskie DAF-Y) tak jak i obecna seria S nie jest skadynawska,a to własnie w niej teraz trzeba wymieniać linki od hamulcow ręcznych.Browar Kapitański- Warzone na pełnym morzu
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zAjkASądzę że Volvo nadal byłoby dobrej jakości gdyby do wszystkiego nie przyłożył ręki "niejaki" Ford. A jak jest z Fordami wiadomo.
Ja jeździłem Fordem i bardzo sobie chwaliłem.Matizem jeżdżę już 5 lat i nic większego nie robiłem przy nim.Więc chyba nie ma na to reguły.Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D
Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
Mein Schlesierland, mein Heimatland,
So von Natur, Natur in alter Weise,
Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
Wir sehn uns wieder am Oderstrand.
Comment
-
Comment