przy piwie o samochodach

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • piotry
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2005.08
    • 761

    Ja że tak powiem wtracę 2 grosze

    czy ktoś z was zastanawiał się na d mazdą ??

    ostatnio zauwazyłem że coś sie zaczyna dziać z dystrybucją tej marki w polsce więc może warto - w koncu z testów wynika ze to auta najmniej psujace się ....

    Comment

    • arcy
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2002.07
      • 7538

      Mazda po latach zdecydowała, że rynek polski jest jednak dla nie atrakcyjny. Pewnie jakiś wpływ mieli na to Polacy ściągający używane auta z Europy i USA.

      Comment

      • yendras
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2001.12
        • 2052

        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Seler_32 Wyświetlenie odpowiedzi
        A obecnie robią w dieslu... fuj[...]
        Ten diesel to zresztą fiatowski 1,9 jtd (za sprawą współpracy fiata z GM ten silnik pojawia się w oplach vectra i saabach 9-3), który zresztą bardzo chwaliłem sobie w bravie i stilo, i który (wraz ze skrzynią) bije na głowę dynamiką i kulturą pracy volkswagenowski 1,9 TDI, z którym męczę się teraz.

        Comment

        • Seler_32
          Porucznik Browarny Tester
          • 2003.04
          • 444

          No tak, diesle mają zawsze dużą dynamikę z racji momentu obrotowego, ale Saab ropol pozostawia jednak niesmak. To tak jakby zrobić np. mustanga w dieslu.
          Nie należy odkładać na jutro, tego co można wypić dzisiaj.

          Nie wierzę abstynentom.

          Comment

          • arcy
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            • 2002.07
            • 7538

            Diesla wprowadziło już nawet Subaru. Od tego nie da się po prostu uciec.

            Comment

            • żąleną
              D(r)u(c)h nieuchwytny
              • 2002.01
              • 13239

              Era "niewyjściowości" diesli może się niedługo skończyć - Subaru wypuszcza diesla boksera.

              Ja tam nie mam nic do diesla poza odgłosem. Ale w samochodzie klasy Saaba i tak go nie słyszysz w środku, a co inni ludzie sobie o tym pomyślą, to już ich problem

              Comment

              • JAckson
                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                🍼🍼
                • 2004.05
                • 6123

                Żę się wtrącę. Ja nie wyobrażam sobie jazdy pojazdem benzynowym większym niż np. kosiarka
                Last edited by JAckson; 2008-06-25, 17:07.
                MM961
                4:-)

                Comment

                • peter007
                  Major Piwnych Rewolucji
                  • 2004.06
                  • 2820

                  Ja na razie jeżdżę Primerą w benzynie + LPG. W dalekich planach mam przesiadkę do Octavii w dieslu. Tylko zastanawiam się czy to nie będzie za mało ekonomiczne rozwiązanie
                  Jeśli ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz racje - wydaje ci się

                  Comment

                  • arcy
                    Pułkownik Chmielowy Ekspert
                    • 2002.07
                    • 7538

                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika JAckson Wyświetlenie odpowiedzi
                    Żę się wtrącę. Ja nie wyobrażam sobie jazdy pojazdem benzynowym większym niż np. kosiarka
                    Spróbuj kiedyś. Np. Mercedesem z benzynowym silnikiem 3.0. O 5.6 nie wspominając.

                    Comment

                    • coldfire
                      Porucznik Browarny Tester
                      • 2008.01
                      • 374

                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika peter007 Wyświetlenie odpowiedzi
                      Tylko zastanawiam się czy to nie będzie za mało ekonomiczne rozwiązanie
                      Ceny ropy już przekroczyły cenę benzyny. Ale jeśli nie przeszkadza Ci klekot (chyba że to ta nowa generacja diesli, która jest już prawie nieklekocząca), jeździsz naprawdę dużo i lubisz raczej niskie obroty - to diesel będzie chyba lepszym wyborem niż benzyna. Bo z gazem w nowych samochodach to są problemy...
                      Piwa i pacierza nie odmawiam

                      Comment

                      • JAckson
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        🍼🍼
                        • 2004.05
                        • 6123

                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika arcy Wyświetlenie odpowiedzi
                        Spróbuj kiedyś. Np. Mercedesem z benzynowym silnikiem 3.0. O 5.6 nie wspominając.
                        Miałem na myśli zbliżone pojemności typowych silników. Jasne, że powyżej 3 litrów to już jest coś (najlepiej jakieś V8).
                        MM961
                        4:-)

                        Comment

                        • Wesoly
                          Porucznik Browarny Tester
                          • 2003.10
                          • 371

                          Zapraszam na przejażdżkę Subaru Legacy 2.0t rocznikowo 1992 rok(silnik modelowo 1989 rok). Porównamy z turbo dieslem z tego samego rocznika o tej samej pojemności
                          Co do turbo diesla Subaru, to aktualna wersja 150KM bije pod każdym względem jednostki VAG 2.0tdi 180KM. Do tego Subaru ma stały napęd 4x4 co ponoć obcina około 10% mocy
                          Pozdrawiam, Wesoły

                          Comment

                          • yendras
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2001.12
                            • 2052

                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Seler_32 Wyświetlenie odpowiedzi
                            No tak, diesle mają zawsze dużą dynamikę z racji momentu obrotowego, ale Saab ropol pozostawia jednak niesmak. To tak jakby zrobić np. mustanga w dieslu.
                            Ja tam myślę, że to nie kwestia diesla czy benzyny. Po prostu saab z General Motors to już nie ten saab co kiedyś. Ostatnie modele volvo to też jakieś qui pro quo. Niestety wiele charakternych kiedyś marek traci swój charakter wskutek globalizacji tudzież przejmowania procesu konstruowania samochodów przez księgowych.

                            Comment

                            • alnus
                              Porucznik Browarny Tester
                              • 2007.07
                              • 459

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika yendras Wyświetlenie odpowiedzi
                              Ja tam myślę, że to nie kwestia diesla czy benzyny. Po prostu saab z General Motors to już nie ten saab co kiedyś. Ostatnie modele volvo to też jakieś qui pro quo. Niestety wiele charakternych kiedyś marek traci swój charakter wskutek globalizacji tudzież przejmowania procesu konstruowania samochodów przez księgowych.
                              I to jest właśnie sedno sprawy. W dzisiejszych czasach marka ma już znaczenie tylko marketingowe. Chcesz Citroena C2 - proszę bardzo. A jak nie lubisz francuza - weź sobie Toyotę Aygo. Obydwa z Czech z zamontowanymi silnikami z Polski. Chcesz SUV'a - kup sobie Mitsubischi Outlandera. Jak nie lubisz japończyka, to możesz mieć identycznego Peugeota lub Citroena, lub Renault. Chcesz Nissana - weź Primerę czy Cabstara, a jak wolisz francuzkie - masz do wyboru Lagunę (prawie identyczne) lub Kangoo. Teraz codziennie widzę pozaklejane Fordy Ka, wyprodukowane w tyskiej fabryce Fiata, który to z kolei proponuje model Sedici, identyczny z Suzuki SX4. Można by tak jeszcze długo wymieniać, zwłaszcza jeśli chodzi o samochody dostawcze ( tytaj można by wymienić np. VW i Mercedesa - gdyby ktoś napisał, że Niemcy się jeszcze trzymają )
                              Co do silników, to faktycznie jest "trynd" na diesle i w tym momencie jest to, nie licząc kosztów zakupu, najekonomiczniejsze rozwiązanie. A i co do dynamiki , to już nie są te diesle co 15 lat temu i potrafią naprawdę wystarczająco pociągnąć. Jeszcze uwaga na temat silników w Saabach - od zarania dziejów ten producent kupował silniki "na zewnątrz" i o ile się nie mylę sam skonstruował może 2- 3 modele ( oczywiście w różnych wersjach) łącznie z pierwszym dwusuwowym który pod koniec produkcji miał być zastąpiony polskim silnikiem 850ccm z SYRENY, ale ostatecznie kupili silniki V4 z Forda Taunusa.

                              Comment

                              • franekf
                                Kapitan Lagerowej Marynarki
                                • 2004.06
                                • 944

                                Honda jako pierwsza duża firma rozpoczęła seryjną produkcję samochodu zasilanego wodorem. Jej model FCX Clarity póki co jest nie do kupienia, ale można go sobie wynająć za 300 dolarów miesięcznie (póki co chyba tylko w Kalifornii). Samochód ma zbiornik sprężonego wodoru, a energię uzyskuje w ogniwie paliwowym.
                                Co ciekawe - zaraz po premierze państwa OPEC zwiększyły wydobycie ropy naftowej aby obniżyć jej cenę
                                Birofilia Trapistów poszukiwane - sprawdź co mam
                                http://mojedegustacje.blogspot.com/ - mój blog o alkoholach; ostatni wpis - Królewskie Porter
                                Piwny Janusz bez Teku

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X