Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik
Wyświetlenie odpowiedzi
przy piwie o samochodach
Collapse
X
-
Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D
Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
Mein Schlesierland, mein Heimatland,
So von Natur, Natur in alter Weise,
Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
Wir sehn uns wieder am Oderstrand.
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika emes Wyświetlenie odpowiedziPrzymierzasz się do auta z takim silnikiem, że to cię martwi
Comment
-
-
Teraz większość silników jest wspomaganych turbinami, również te z wiekszą pojemnoscią. Zaletą jest mniejsze spalanie i wieksza moc, wada, turbiny się psuja częściej niż sam silnik, i trzeba je naprawiać w częstotliwosci prawie tak samo jak rozrząd(turbiny wytrzymują dłużej niż rozrząd). Generalnie dłuższe jest użytkowanie bezawaryjne silnika wolnosącego, niż z turbiną.Ostatnia zmiana dokonana przez emes; 2013-03-17, 21:37.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kiszot Wyświetlenie odpowiedziJakoś se nie przypominam Moja ósemka jest bez turbinki.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedziFajnie, fajnie. Taki na zydlu, jak poprzedni? Szkoda tylko, że z tymi mocniejszymi silnikami z automatu jest automat.
A poza tym, mam jeszcze opcję sekwencji (jak ktoś lubi wachlować wajchą) i "S" (jak ktoś lubi rodzinnym kombi na światłach wk***iać gości w Golfach GTI ).
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika emes Wyświetlenie odpowiedziTeraz większość silników jest wspomaganych turbinami, również te z wiekszą pojemnoscią. Zaletą jest mniejsze spalanie i wieksza moc, wada, turbiny się psuja częściej niż sam silnik, i trzeba je naprawiać w częstotliwosci prawie tak samo jak rozrząd(turbiny wytrzymują dłużej niż rozrząd). Generalnie dłuższe jest użytkowanie bezawaryjne silnika wolnosącego, niż z turbiną.
Bardzo duże znaczenie dla trwałości turbiny ma kultura techniczna użytkownika , tzn. podstawy wiedzy o funkcjonowaniu, a w szczególności chłodzeniu turbiny.
W moim dotychczasowym xc70 jest jedna turbina i przy przebiegu 190.000 km nic jej nie dolega, w tym nowym mam dwie turbiny i muszę nauczyć się z tym żyć .
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik Wyświetlenie odpowiedzi
Spox, do automatu się dojrzewa powoli, podobnie jak do picia whisky/-ey i do jedzenia oliwek .Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D
Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
Mein Schlesierland, mein Heimatland,
So von Natur, Natur in alter Weise,
Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
Wir sehn uns wieder am Oderstrand.
Comment
-
-
Zastanawiam się wyborem między Skodą Octavia (2006 rocznik) i Seatem Altea (2005 rocznik). Obydwa silniki volkswagenowskie 1,6 benzyna.
Bardziej zależy mi na opinii na temat Seata, bo tu mam skąpe informacje na temat zalet lub wad tego autka.
Comment
-
-
Jeżeli mógłbym Ci coś podpowiedzieć, to doradzałbym kupno samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Co prawda, na wejściu płacisz więcej, ale różnica w cenie amortyzuje Ci się w czasie i w miarę używania auta dochodzisz do momentu, od którego różnica w zużytym paliwie zostaje w Twojej kieszeni.Chamstwo w państwie, Panie.
Comment
-
-
To jeszcze zależy, ile kilometrów robisz w ciągu roku, bo jeśli w krótkim czasie będziesz musiał wymienić turbinę, wtryskiwacze, koło dwumasowe i filtr cząstek stałych, a jeździsz raptem kilkanaście tysięcy, to z oszczędności może się zrobić dopłacanie. Chyba że kupujesz z pewnego źródła, ale to też nie zawsze jest gwarancją braku problemów.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedziTo jeszcze zależy, ile kilometrów robisz w ciągu roku, bo jeśli w krótkim czasie będziesz musiał wymienić turbinę, wtryskiwacze, koło dwumasowe i filtr cząstek stałych, a jeździsz raptem kilkanaście tysięcy, to z oszczędności może się zrobić dopłacanie. Chyba że kupujesz z pewnego źródła, ale to też nie zawsze jest gwarancją braku problemów.bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
Rock, Honor, Ojczyzna
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika badejza Wyświetlenie odpowiedziJeżeli mógłbym Ci coś podpowiedzieć, to doradzałbym kupno samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Co prawda, na wejściu płacisz więcej, ale różnica w cenie amortyzuje Ci się w czasie i w miarę używania auta dochodzisz do momentu, od którego różnica w zużytym paliwie zostaje w Twojej kieszeni.
Dlatego nie wiem, czy na dłuższą metę się będzie kalkulowało ... biorąc pod uwagę wymianę tych "kosztownych" części?
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika iron Wyświetlenie odpowiedziNo i nie zapominaj, że najważniejsze jesy , niezależne od rodzaju silnika - ile litrów ma bagażnik
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika robox Wyświetlenie odpowiedziAkurat tym autem nie będę robił za dużo kilometrów, przedział 10 - 15 tys. rocznie.
Dlatego nie wiem, czy na dłuższą metę się będzie kalkulowało ... biorąc pod uwagę wymianę tych "kosztownych" części?
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika beerek62 Wyświetlenie odpowiedziNo i jeszcze ważne, czy te 10-15 tys będzie robione po dłuższych trasach, czy też "dookoła komina". W tym drugim przypadku chyba lepsza będzie benzynka. Wiem to na podstawie własnego doświadczenia- niedawno zmieniłem diesla (użytkowałem trzy lata) na benzynę i po paru miesiącach już wiem, że bardzo dobrze zrobiłem.
Comment
-
-
Silnik benzynowy 1,6 VAG to bardzo wdzięczna jednostka, sam się za takim rozglądam Jest prosty, tani w naprawach, nie ma szesnastu zaworów, a w dodatku bardzo dobrze znosi LPG.Birofilia Trapistów poszukiwane - sprawdź co mam
http://mojedegustacje.blogspot.com/ - mój blog o alkoholach; ostatni wpis - Królewskie Porter
Piwny Janusz bez Teku
Comment
-
Comment