Jak mija noc?

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Ark
    Porucznik Browarny Tester
    • 2003.04
    • 414

Jak mija noc?

Może mnożę byty ponad miarę, ale nic podobnego nie zauważyłem (?) a do samotności w sieci mi to nie pasuje (bo pusto na Forum dopiero koło piątej rano się robi )

A więc: w ramach kontestacji snu noc mija na obłędnych ilościach kawy o smakach różnych i dewastowaniu słuchu muzyką z słuchawek. (przed chwilą popiermyliły mi się gałki we wzmacniaczu i cały dom mógł usłyszeć '.......The anger of a fool.......:nutka: '
    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

Related Topics

Collapse

• kurek93
    Lager coopers
    kurek93
    Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem amatorem, robię pierwsze piwko lager z brewkita. Potrzebuje pomocy. Zrobiłem swoje pierwsze piwko, początkowe Blg 12, fermentacja 18 stopni, a teraz od kilku dni w 23. Wczoraj 5.01 mija dwa tygodnie. Blg stanęło od kilku dni na 4. Według kalkulatora...
    2023-01-06, 19:13
  • heckler
    Brno, Náměstí 28. října 1903/23, EFI Pivovar
    heckler
    Hotel, spa, oraz restauracja działają już od jakiegoś czasu, natomiast od wiosny zeszłego roku, zgodnie z marzeniem właściciela ruszył mały browarek. Pięknie odnowiona kamienica stoi tuż przy głównej ulicy, więc siedzenie w letnim ogródku raczej mija się z celem, ale co może ktoś lubi......
    2022-08-10, 07:09
  • seba_gliwice
    Historia gliwickich browarów działających w XIX i XX wieku
    seba_gliwice
    Witam,

Chciałem poinformować, że właśnie wyszła moja najnowsza książka „Historia gliwickich browarów działających w XIX i XX wieku”. Jest to moja własna, niezależna inicjatywa i projekt (również finansowy). Tak więc dostępna jest tylko i wyłącznie u mnie (odbiór...
    2020-03-11, 18:59
  • heckler
    Dubňany, Nádražní 7, Pivovar Dubňák
    heckler