Browary Regionalne Łomża wprowadzają na rynek nowy napój alkoholowy
portalspozywczy.pl
29-03-2011, 15:12
Firma Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. (do niedawna Royal Unibrew Polska) wprowadza na polski rynek napój alkoholowy Shade Cider o smaku jabłka (cydr). Zdaniem przedstawicieli zarządu spółki, jest to zupełnie nowa marka kategoria produktowa, a analizując aktualne światowe trendy należy ją uznać za perspektywiczną.
Beata Pawłowska, dyrektor generalna firmy Browary Regionalne Łomża przyznała, że Shade Cider produkowany jest na Litwie, w jednym z browarów Royal Unibrew i rozlewany w Polsce.
Jak podkreślają przedstawiciele Browarów Regionalnych Łomża, cydr cieszy się uznaniem konsumentów i w innych państwach europejskich ma mniej więcej tyle udziałów rynkowych co piwa smakowe. Poprzednie próby wprowadzenia kategorii na polski rynek przeszły niezauważone. W naszym kraju produkuje się go głównie na bardzo niewielką skalę w lokalnych zakładach.
Shade Cider jest definiowany przez spółkę jako alkohol dedykowany kobietom. - Istnieje duża grupa konsumentek, które nie przepadają za goryczką piwa. Z kolei wino nie zawsze pasuje do okazji, choćby za względu na wyższą zawartość alkoholu. Kobiety często też rezygnują z otwierania całej butelki po to, by napić się jednego kieliszka wina do dobrego filmu - tłumaczy Radosław Kasyk, dyrektor marketingu w Browarach Regionalnych Łomża. Shade Cider sprzedawany jest w butelkach o pojemności 0,33 l.
Browary Regionalne Łomża nie zdradza strategii marketingowej dla Shade Cider. Napój nie może być reklamowany w telewizji, ponieważ nie jest to piwo, które tylko - według prawa - może być promowane w ten sposób. Firma zamierza za to wspierać markę poprzez np. sponsoring imprez.
Browary Regionalne Łomża powstały z połączenia zakładów należących do Royal Unibrew Polska (Łomża, Jędrzejów) oraz Van Pur SA (w Rakszawie, Zabrzu i Koszalinie). Royal Unibrew przeniósł swoje akcje w Royal Unibrew Polska i stał się 20-proc. udziałowcem Van Pur SA, a firma ta stała się jedynym właścicielem Browarów Regionalnych Łomża.
portalspozywczy.pl
29-03-2011, 15:12
Firma Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. (do niedawna Royal Unibrew Polska) wprowadza na polski rynek napój alkoholowy Shade Cider o smaku jabłka (cydr). Zdaniem przedstawicieli zarządu spółki, jest to zupełnie nowa marka kategoria produktowa, a analizując aktualne światowe trendy należy ją uznać za perspektywiczną.
Beata Pawłowska, dyrektor generalna firmy Browary Regionalne Łomża przyznała, że Shade Cider produkowany jest na Litwie, w jednym z browarów Royal Unibrew i rozlewany w Polsce.
Jak podkreślają przedstawiciele Browarów Regionalnych Łomża, cydr cieszy się uznaniem konsumentów i w innych państwach europejskich ma mniej więcej tyle udziałów rynkowych co piwa smakowe. Poprzednie próby wprowadzenia kategorii na polski rynek przeszły niezauważone. W naszym kraju produkuje się go głównie na bardzo niewielką skalę w lokalnych zakładach.
Shade Cider jest definiowany przez spółkę jako alkohol dedykowany kobietom. - Istnieje duża grupa konsumentek, które nie przepadają za goryczką piwa. Z kolei wino nie zawsze pasuje do okazji, choćby za względu na wyższą zawartość alkoholu. Kobiety często też rezygnują z otwierania całej butelki po to, by napić się jednego kieliszka wina do dobrego filmu - tłumaczy Radosław Kasyk, dyrektor marketingu w Browarach Regionalnych Łomża. Shade Cider sprzedawany jest w butelkach o pojemności 0,33 l.
Browary Regionalne Łomża nie zdradza strategii marketingowej dla Shade Cider. Napój nie może być reklamowany w telewizji, ponieważ nie jest to piwo, które tylko - według prawa - może być promowane w ten sposób. Firma zamierza za to wspierać markę poprzez np. sponsoring imprez.
Browary Regionalne Łomża powstały z połączenia zakładów należących do Royal Unibrew Polska (Łomża, Jędrzejów) oraz Van Pur SA (w Rakszawie, Zabrzu i Koszalinie). Royal Unibrew przeniósł swoje akcje w Royal Unibrew Polska i stał się 20-proc. udziałowcem Van Pur SA, a firma ta stała się jedynym właścicielem Browarów Regionalnych Łomża.
Fotka: http://k.portalspozywczy.pl/i/01/94/70/019470.jpg
Comment