Remonty, przebudowy - jak jechać, żeby nie stać

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • becik
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🍼🍼
    • 2002.07
    • 14999

    #46
    Najszybciej E30 przez most Łazienkowski
    Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

    Comment

    • sergioP
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2005.09
      • 1271

      #47
      Zakładając, że przez Wawę miałbym przejeżdżać ok godz. 15-17, nie byłoby szybciej objechać miasto przez Grójec?
      Last edited by sergioP; 2011-11-27, 23:14.
      - Wiesz Luciu, co ci powiem?
      - ???
      - ...napiłbym się piwa.

      ------------------------------------------
      Dzień dobry panu.
      Poproszę dwa piwa...albo nawet trzy.

      Comment

      • becik
        Generał Wszelkich Fermentacji
        🍼🍼
        • 2002.07
        • 14999

        #48
        Myślałem, ze jak od Łowicza na Mińsk to przez Warszawę. W godz 15-17 wjazd będzie ok, wyjazd na Czecha jak zwykle będzie trochę zakorkowany ale i tak pewnie szybciej będzie niż przez Grójec do którego też dojechać trzeba, a i na pewno postoisz na rondzie w Górze Kalwarii.
        Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

        Comment

        • Gringo
          Major Piwnych Rewolucji
          🍼
          • 2007.07
          • 2160

          #49
          W Tychach na DK1 już ustawiono tablice informacyjne o przebudowie tyskiego odcinka tej drogi. Prace mają potrwać 2 lata, w efekcie końcowym przez Tychy przejedziemy bez świateł, bez przejść dla pieszych czyli jak przystało z prędkością 120 km/h.

          Teraz tylko przetwać 2 lata horroru
          Last edited by Gringo; 2011-11-28, 09:30.

          Comment

          • Pancernik
            Pułkownik Chmielowy Ekspert
            🥛🥛🥛🥛🥛
            • 2005.09
            • 9787

            #50
            Jeszcze co do przelotki zachód-wschód przez stolycę:

            Można zaszaleć i wjechać w Jawczycach na Trasę AK i zasuwać aż do Wybrzeża Gdyńskiego (Wisłostrady) i tam w prawo aż do Mostu Łazienkowskiego. Przez Wisłę dalej już "prosto"...
            Jeśli objazd, to Grójec jest chyba za dalekim wariantem, sugerowałbym może Błonie-Nadarzyn-Piaseczno-Góra Kalwaria. Godziny 15-17 nie są (jeszcze) takie najgorsze, ale i tak wszędzie trzeba będzie postać...

            Comment

            • Gringo
              Major Piwnych Rewolucji
              🍼
              • 2007.07
              • 2160

              #51
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Gringo Wyświetlenie odpowiedzi
              W Tychach na DK1 już ustawiono tablice informacyjne o przebudowie tyskiego odcinka tej drogi. Prace mają potrwać 2 lata, w efekcie końcowym przez Tychy przejedziemy bez świateł, bez przejść dla pieszych czyli jak przystało z prędkością 120 km/h.

              Teraz tylko przetwać 2 lata horroru
              Przebudowa już rozpoczęta w grudniu. Narazie zwężenie jest jedno w Tychach od strony Pszczyny. Jak do tej pory nie jest źle przy takiej dyscyplinie kierowców, często przejeżdza się z rozbiegu zwalniając do 30km/h w miejscu zwężenia. Chyba że trafi się kilku "cfaniaków" którzy sadzą zamkniętym pasem do końca aby wryć się i zatrzymać sznur aut. Wtedy efektem domina robi się kilku minutowy korek.

              Comment

              • becik
                Generał Wszelkich Fermentacji
                🍼🍼
                • 2002.07
                • 14999

                #52
                Jak wygląda przejazd "siódemką" przez Kraków w godzinach porannych (7-9)

                Wie ktoś czy Dźwigowa we Włochach jest już przejezdna?
                Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

                Comment

                • majeure
                  Porucznik Browarny Tester
                  • 2011.03
                  • 315

                  #53
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika becik Wyświetlenie odpowiedzi
                  Wie ktoś czy Dźwigowa we Włochach jest już przejezdna?
                  Nie (tzn. nie jest przejezdna). I raczej nie ma co się tego spodziewać do końca maja.
                  Last edited by majeure; 2012-04-18, 11:22.

                  Comment

                  • leona
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2009.07
                    • 5853

                    #54
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika becik Wyświetlenie odpowiedzi
                    Jak wygląda przejazd "siódemką" przez Kraków w godzinach porannych (7-9)
                    Najgorszy może być korek na wjeździe do Krakowa na wysokości ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej potem to już normalna, aglomeracyjna jazda jak przez Puławską w Warszawie.

                    Comment

                    • becik
                      Generał Wszelkich Fermentacji
                      🍼🍼
                      • 2002.07
                      • 14999

                      #55
                      Dzięki, lepiej pchać się przez miasto czy może ominąć Kraków? (kierunek Nowy Targ)
                      Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

                      Comment

                      • leona
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2009.07
                        • 5853

                        #56
                        W tym sęk, że omijac nie ma jak. To znaczy byłoby ale żeby dołączyć do obwodnicy w Modlnicy trzeba się najeździć osiedlowymi drogami > za Michałowicami (tuz przed Krakowem) skręcic na Zielonki a potem szukac drogi na Modlnicę, w której teraz jest koniec/początek węzła autostradowego.
                        Dalej już obwodnicą do Zakopianki.
                        Nie potrafię ocenić czy to będzie o wiele szybciej ale na pewno ciekawiej i więcej kilometrów

                        Comment

                        Przetwarzanie...
                        X