Witam.

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • mikef
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2012.09
    • 66

Witam.

Witam wszystkich.

Od czasu do czasu szukając w sieci informacji na temat konkretnych piw trafiałem na Wasze forum. W końcu uznałem, że czas już chyba najwyższy się zarejestrować, co dziś uczyniłem.
    Mam nadzieję dowiedzieć się od Was co nie co o różnych piwach, a może i sam coś od czasu do czasu napiszę.
    Generalnie jestem piwnym amatorem - tzn. lubię próbować różne piwa (eksperymentować), choć moja wiedza teoretyczna - jak i na temat piwnego biznesu (kto z kim, gdzie, jaki itd.) zbyt wielka nie jest.

Witam zatem, jako nowicjusz proszę o wyrozumiałość i pozdrawiam. :beer:
    Michał
  • skitof
    Major Piwnych Rewolucji
    🍼🍼
    • 2007.11
    • 2485

Witaj na forum,
    materiału do czytania Ci nie zabraknie i oczywiście inspiracji do spróbowania różnych ciekawych piw.

Comment

• Basik
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2006.06
      • 1308

Witaj na forum
      Baw się tu dobrze, a w wolnej chwili uzupełnij swój profil.

Comment

Related Topics

Collapse

• kronos1194
        Butelki (około 200szt.)
        kronos1194
        Dzień dobry wszystkim.
        Od 2014 roku zbierałem z różną częstotliwością butelki po piwie. Miałem tylko dwie zasady, którymi się kierowałem: piwo musiałem wypić ja i żadna etykieta nie mogła się powtarzać. Udało mi się uzbierać około 200 sztuk butelek. Różnych, regionalnych,...
        2024-04-01, 17:49
      • bastion
        Ukraina, Brovary, Janczenka 2, ABC Brewery [Bez wyszynku]
        bastion
        Niewielki kompleks handlowo-przemysłowy, zagospodarowany przez małe firmy, znajduje się praktycznie na wjeździe do miasta Brovary od strony Kijowa.
        Szeroką dwupasmówką ze stolicy jedzie się kilkanaście minut, a przynajmniej z jego obrzeży.
        Transport publiczny jak metro czy tramwaje...
        2023-02-14, 20:50
      • darekd
        ? [Berhet], Gavalir
        darekd