Witam

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • jani50
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2013.03
    • 9

Witam

Witam wszystkich!

Bardzo lubię pić piwo i chcę może kiedyś otworzyć własny browar. Zobaczymy czy mi się uda.
    Ostatnia zmiana dokonana przez jani50; 2013-03-07, 15:12.

Related Topics

Collapse

• ignacyk
    Witam wszystkich
    ignacyk
    Witam i pozdrawiam że Śląska Cieszyńskiego, ciekawią mnie bardzo piwne zagadnienia, jestem przekonany, że mi się tutaj spodoba.
    2023-07-17, 14:52
  • heckler
    Sosnová, Sosnová 66, Pivovar 66
    heckler
    Mała mieścina Sosnová liczy niespełna 700 mieszkańców i graniczy z bardziej rozpoznawalnym, większym miastem Česká Lípa.

To właśnie tu dwóch przyjaciół Milan Zelenka, oraz Michal Charvát postanowili otworzyć własny browar, a na jego siedzibę wybrali stary, od jakiegoś...
    2025-01-17, 10:05
  • Piotr7
    drożdże dla początkującego
    Piotr7
    Witam!
    Jestem nowy w warzeniu. Bardzo lubię piwo, jego koneserem jestem od dawna. i dlatego zdecydowałem się zacząć warzyć.
    Wciąż przeglądam forum, jest tu mnóstwo informacji i jeszcze wiele do nauczenia się. ale chciałbym się dowiedzieć jakie drożdże polecacie dla początkującego?...
    2024-12-09, 13:24
  • Grbuy
    Piwo z ekstraktów słodowych. Podstawy
    Grbuy
    Witam! Trochę zacząłem od nie tej strony i nie ogarniam kilku spraw na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi poprzez wyszukiwarkę. Mam za sobą można tak powiedzieć drugie piwo w tym roku jak i w swoim życiu. Pierwsze to było po prostu nastawienie Brewkitu (Stout) na fermentację w okolicach...
    2023-11-30, 20:57
  • Konrad131
    Witam szanowne grono!
    Konrad131
    Wypadałoby się przedstawić, a więc:
    do emerytury " traciłem czas" głównie na podróże starym motocyklem, których opisy znajdują się na mojej stronce konrad.r4y.pl( bez 3xw na początku)- zapraszam do lektury
    Na pasku u góry strony głównej jest coś o mnie, więc aby...
    2023-03-31, 14:18
  • Loading...