Cześć wszystkim.

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • TomN
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2013.03
    • 106

Cześć wszystkim.

Dzień dobry, lub też dobry wieczór.

Nazywam się Tomek i obecnie jestem studentem fizyki, która to jest moją największą pasją.

Smak większości koncernówek jakie piłem doprowadził do tego, że piwa niemal nie piłem, jednak od jakiegoś czasu zdecydowany jestem poznać się ze smacznymi przedstawicielami trunku. Już zdążyłem się z kilkoma polubić.

Wasze zdrowie!

Related Topics

Collapse

• dadek
    Belgia, Leuven, Borstelsstraat 20, Brouwerij De Coureur
    dadek
    Kolejne dwa browary jakie zamierzaliśmy odwiedzić w Brukseli olały piwoszy i wywiesiły na drzwiach kartki o treści "w sierpniu jesteśmy na wakacjach, zapraszamy we wrześniu". Dlatego postanowiliśmy przejechać się do przepięknego miasteczka Leuven odległego od Brukseli o 20...
    2024-10-17, 00:22
  • kaczka116
    Browar Zakładowy, Tego Nie Piłem
    kaczka116
    Piwo gotowe do oceny
    2020-09-06, 16:39
  • dadek
    Niemcy, Bischberg, Regnitzstraße 2, Brauerei Zur Sonne
    dadek
    Bischberg leży 5 km na północny zachód od Bambergu (autobusem z dworca DB około 15 min.), a browar w samym centrum miejscowości w starych budynkach przy głównej ulicy. Rodzina Schumann będąca właścicielami, chwali się że piwo warzy się tu już od 1587 roku, a obecnie pracuje tu piąte...
    2025-01-28, 01:04
  • darekd
    Nieczajna [Monsters], Bullet Time
    darekd
    Vienna Lager, 13,5% ekstr., 5,5% alk.

Chmiel to nowozelandzki Green Bullet

Aromat - po otwarciu nuta chmielowa (kwaskowe nuty, ale niekoniecznie cytrusy, bardziej czerwona porzeczka), po przelaniu lekka kwiatowość, a owoce coraz mniej. Chmiel nieco dominuje, i początkowo...
    2024-11-29, 00:05
  • darekd
    Przełom, Koziołek
    darekd
    Koźlak z Białowieży:

https://browarprzelom.pl/

Alk. 6,1%

Niestety nie podali zaw. ekstr.