Witajcie

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • KoM34
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2013.11
    • 21

Witajcie

Witam wszystkim forumowiczów

Jestem z zawodu grafikiem i uwielbiam pracować przy piwku

Related Topics

Collapse

• dadek
    Belgia, Gent, Dok Noord 4B (Hal 16), Dok Brewing Company
    dadek
    Tereny poprzemysłowe otoczone kanałami na północ od centrum miasta. Stare budynki fabryczne wykorzystano jako knajpy, restauracje, sklepy, galerie i centra zabaw. Jest też i browar z wyszynkiem na miejscu w dużej hali z charakterystycznymi świetlikami na dachu. Można tu dojechać tramwajem nr....
    2024-09-19, 02:44
  • PiotrN
    Witajcie !
    PiotrN
    Mam na imię Piotr, mieszkam w Krakowie.
    Zajawiłem się piwowarstwem, choć piwowar ze mnie na razie żaden. Bardzo imponują mi amatorscy piwowarzy i ich piwa. Co do mnie to mam na koncie piwo z ekstraktów z Gozdawy, było pijalne i przyjemne, co zachęciło mnie do dalszych kroczków....
    2020-01-09, 11:10
  • OSH
    Hej
    OSH
    Witajcie. Na wstępie przyznam się, że nie piję piwa w ogóle (jestem abstynentem, jedynie jakieś radlery 0,0% bądź podobne wynalazki smakowe). Dlaczego w ogóle się tu więc zarejestrowałem? Otóż potrzebuję pomocy specjalistów.
    Z zawodu jestem tłumaczem języka niemieckiego i jak...
    2019-06-29, 20:10
  • mkocielnik
    Witajcie Miłoścnicy Złotego Trunku
    mkocielnik
    Witam serdecznie,
    małymi krokami zmierzam ku dalszemu rozwojowi względem wyrobu piwa domowego.
    Mam za sobą dwie wytworzone partie z brewkitu (obie IPA). Mimo godzin spędzonych na forach dziedzinowych, szkole Youtube oraz literaturze do obu partii ma pewne ALE.

W obu...
    2018-12-14, 16:04
  • smorczak
    Witajcie
    smorczak
    Cześć,

Chciałem gorąco powitać wszystkich piwowarów na forum.
    Swoją przygodę z piwowarstwem domowym rozpocząłem na początku 2018 roku i powoli zdobywam wiedzę i staram się robić co raz to lepsze warki
    2018-11-30, 13:16
  • Loading...