Witam!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • jarecki93
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2014.01
    • 1

Witam!

Hej!
    Kolejne forum, kolejne powitanie Nazywam się Jarek i jestem studentem mechatroniki ze Szczecina. Przygoda z piwem rozpoczęła się od przeprowadzki z moimi rodzicami do nowego mieszkania. W mojej nowej okolicy zaraz po tym powstał sklep Chmiel - Świat Piwa - ul. Duńska w Szczecinie. Na początku próbowałem delikatnie zacząć degustację piwa od fortuny, kormorana i paru bardziej znanych niemieckich piw.
    Degustację piwa na poważnie rozpocząłem od odkrycia blogu Tomka Kopyry (tak wiem był konflikt, ale teraz jest zażegnany - mam nadzieję ).
    Na razie staram się poznać jak najwięcej stylów i nauczyć się rozpoznawać różne nuty smakowe, no i staram się oceniać piwo nie tylko czy mi smakuje ale czy trzyma styl i tak dalej.
    Mam dwa ulubione piwne style - Porter Bałtycki i Weizen - poszczególne piwa to chyba Porter Łódzki i Weihenstephaner
    Pozdrawiam wszystkich i
  • fidoangel
    Major Piwnych Rewolucji
    🥛🥛🥛
    • 2005.07
    • 3491

Pozdrowienia z Wrocławia.
    Twoje
    "nie zostanę onanistką bo jestem anarchistką" :)

Widziałem u Dori i Kopyra i też tak myślę: Browar to nie apteka :))

Poszukujesz wiedzy na temat browarnictwa amatorskiego?
    Przeczytaj >>>>FAQ<<<<
    Sprawdź >>>Przewodnik<<<

Comment

• anteks
      Generał Wszelkich Fermentacji
      🥛🥛🥛🥛
      • 2003.08
      • 10798

Witam z Wlkp
      Mniej książków więcej piwa

Comment

Related Topics

Collapse

• bastion
        Bułgaria, Triavna, Pencho Raikov 5, Biraria Triavna Luc's.
        bastion
        Triavna nie leży na szczególnie uczęszczanych szlakach turystycznych, przynajmniej dla gości z zagranicy którzy najczęściej zaglądają do pobliskiego Velikego Tyrnova. Ale wśród Bułgarów, jak zauważyłem małe miasteczko położone w dolinie górskiej, ma niezłe wzięcie.
        Centrum...
        2025-02-02, 20:53
      • Gringo