Witam

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • pikador
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2013.12
    • 31

Witam

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem zawodu informatykiem i kolekcjonuję stare przedmioty związane z polskim browarnictwem (urządzenia, szyldy,butelki i cała reszta). Od ponad 20 lat jestem również zapalonym piwoszem.
  • e-prezes
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛🥛🥛
    • 2002.05
    • 19298

Jakaś szczególna działka kolekcjonerstwa? Np. związana z regionem, miastem, etc...?

Comment

• pikador
      Kapral Kuflowy Chlupacz
      • 2013.12
      • 31

Głównie zbieram starocie z browarów polskich znajdujących się w północnej części Polski, ale nie pogardzę również atrakcjami z południa

Comment

• e-prezes
        Generał Wszelkich Fermentacji
        🥛🥛🥛🥛🥛
        • 2002.05
        • 19298

Planujesz jakąś ekspozycję tego co zebrałeś?

Comment

Related Topics

Collapse

• Serokomlak
          Islandia, Litli-Árskógssandur, Öldugata 22, Bruggsmiðjan Kaldi Brewery
          Serokomlak
          W środkowej części północnej Islandii - w osadzie liczącej ledwie stu kilku mieszkańców - powstał pierwszy w tym kraju (o surowym klimacie) mikrobrowar.

Árskógssandur (zamiennie: Litli-Árskógssandur) to niewielka miejscowość na zachodnim wybrzeżu najdłuższego (około 60 km długości...
          2024-09-28, 23:39
        • Grbuy
          Butelki 5L (kanister)
          Grbuy
          Witajcie! Mam pytanie ponieważ chciałbym nastawić swojego pierwszego brewkita, ale z uwagi że rzadko piję wręcz odświętnie chciałbym żeby był to trunek na specjalne okazje który będzie sobie stał gdzieś w zacisznym miejscu, z kolei te specjalne okazje to okazje w większym gronie. Tak...
          2023-04-01, 14:41
        • nonFelix
          2021.10.07-09 - 12 Warszawski Festiwal Piwa
          nonFelix