Witajcie!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • bucyfer
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2014.09
    • 4

Witajcie!

Witam. Patryk, pochodzę z małej mieściny, ale aktualnie studiuję w stolicy, gdzie też spożywam większość piwa. Chciałbym coś uwarzyć, ale warunki mieszkaniowe temu mocno przeszkadzają, więc ograniczam się do degustacji i wiedzy teoretycznej.
    Najpierw zacząłem pijać piwa nie-koncernowe, potem wpadł Kopyr i wspieram ten polski craft.
    Dziś do meczu: Grodziskie 4.0, Warmińskie Rewolucje, Smoky Joe!
  • e-prezes
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛🥛🥛
    • 2002.05
    • 19297

Super! Zacząłeś z wyższej półki, więc pewnie nigdy nie sięgniesz po regionalne piwa. Szkoda, bo czasem można coś ciekawego wypić. Tym niemniej powodzenia w poszukiwaniu ulubionego piwa.

Comment

• bucyfer
      Szeregowy Piwny Łykacz
      • 2014.09
      • 4

Piję różne piwa, przygoda trwa już od kilku miesięcy i nie mam zamiaru zaprzestać!

Comment

• fidoangel
        Major Piwnych Rewolucji
        🥛🥛🥛
        • 2005.07
        • 3491

Studencki zapas gotówki najczęściej nie idzie w parze z "polskim kraftem" ale różnie to bywa.
        Powodzenia, Twoje własnym "ejlem" z beczki.
        "nie zostanę onanistką bo jestem anarchistką" :)

Widziałem u Dori i Kopyra i też tak myślę: Browar to nie apteka :))

Poszukujesz wiedzy na temat browarnictwa amatorskiego?
        Przeczytaj >>>>FAQ<<<<
        Sprawdź >>>Przewodnik<<<

Comment

• bucyfer
          Szeregowy Piwny Łykacz
          • 2014.09
          • 4

Zaczyna się "dieta" bo wybieram się na Warszawski Festiwal Piwa, trzeba odkładać powoli

Comment

Related Topics

Collapse

• PiotrN
            Witajcie !
            PiotrN
            Mam na imię Piotr, mieszkam w Krakowie.