Witam :)

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • WINUS
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2014.12
    • 54

Witam :)

Witam szczególnie Nowy Sącz w którym prowadzę sklep specjalistyczny a od miesiąca poszerzam ofertę o Polskie Piwa Niszowe i szczerze powiedziawszy jestem jeszcze totalnym laikiem w tym temacie ale mam nadzieję, że to forum umożliwi mi wsiąknięcie w temat

Pozdrawiam
    Maciek

Related Topics

Collapse

• bastion
    Ukraina, Odessa, Generala Boczarova 43, Dva Pivovara.
    bastion
    Browar rzemieślniczy Dva Pivovara działa już od 2017 roku. Niestety usytuowany jest na totalnym końcu Odessy, dosłownie już na wsi. Nie zdecydowałem się na wizytę tam, gdyż przekraczało to moje możliwości transportowe.
    Jednakże mają swój sklep firmowy w północnej dzielnicy Odessy,...
    2022-07-01, 20:35
  • borsukwroc
    Wrocław, Octobeerfest, CH Renoma (poziom -1)
    borsukwroc
    Nowy sklep specjalistyczny ( powstał na początku tego roku), specjalizuje się tylko i wyłącznie w niemieckich piwach. Dziś byłem, odwiedziłem i zakupiłem. Bardzo ciekawy wybór, dużo piw z nieznanych mi niemieckich browarów, jak i znanych np Störtebeker'y w bardzo dużej ilości. Mają fejsa: Oktobeerfest...
    2022-03-14, 14:47
  • bastion
    Chorwacja, Dubrownik, Obala Pape Ivana Pavla II 15, Dubrovnik Beer Company.
    bastion
    Być w Chorwacji i nie zaglądnąć do Dubrownika.. W ostatnich latach to miasto przeżywa prawdziwy boom jeśli chodzi o wizytujących je turystów. Tłumy przetaczają się przez starówkę, oraz w jej bliskich okolicach. Z nostalgią wspominam wizytę tam jakieś dwadzieścia lat temu, gdy byliśmy...
    2021-11-17, 20:33
  • MrJohnyWoW
    Co daje smak tabletki w piwie
    MrJohnyWoW