Ave

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Areh
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2014.12
    • 120

Ave

Cześć.
    Od jakiegoś czasu jestem mieszkańcem Pruszcza Gdańskiego, lubię dobre piwo (nie będę pisał jaki styl jest moim ulubionym, bo to zmienia się wraz z porą roku i temperaturą).
    Kilka dni temu rozlałem swoją pierwszą warkę do butelek, ale podczas procesu warzenia i później popełniłem tyle błędów, że zadowolony będę jeżeli będzie dało się to w ogóle wypić.

Pozdrawiam.
  • Jimmy_jb
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2005.11
    • 911

Witam sąsiada. Gdybyś potrzebował konsultacji w sprawie piwa domowego to nie chwaląc się zajmuję się warzeniem już od siedmiu lat i coś tam wiem, mam też parę książek na stanie jakbyś chciał poczytać.
    Mona Browar Prywatny, Pruszcz Gdański Słoneczna

Comment

• Areh
      Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
      • 2014.12
      • 120

Witam.
      Słyszałem w sklepie w którym zaopatruje się w piwo że w Pruszczu jest kilka osób które zajmują się warzeniem.
      Co do oferowanej pomocy - pewnie nie raz skorzystam.

Comment

Related Topics

Collapse

• SielskieWzgorze
        Pierwsze warki - Czeski Leżak, Koźlarz
        SielskieWzgorze
        Witam serdecznie wszystkich piwowarów.

W dniach 14-15 luty 2024 popełniłem swoje dwie pierwsze warki. Pomimo całkowitego braku doświadczenia z warzeniem piwa, z uwagi na sprzyjające warunki fermentacji wybór padł na dolniaki tj. "czeskiego leżaka" oraz "koźlarza".
        ...
        2024-02-19, 09:28
      • dadek
        Niemcy, Erfurt, Zum Güterbahnhof 20, Heimathafen - Erfurter Braumanufaktur
        dadek
        Funkcjonujący od 2017 roku browarek umiejscowiono w starych magazynach kolejowych z czerwonej cegły. Z głównego dworca kolejowego kierujemy się równolegle do torów w kierunku wschodnim przez Kurt Schumacher Straße, przechodzimy mostem przez Gerę i dalej prosto brukowaną ulicą przez tereny...
        2025-01-12, 18:42
      • heckler