Witajcie!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Filips
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2015.02
    • 2

Witajcie!

Witajcie!
    Zaczynam dopiero przygodę z piwem kraftowym (ledwie rok - cóż to jest?). Póki co staram się poznać jak najwięcej polskich piw i błądzę nieco po omacku. Chciałbym zacząć warzyć własne piwo, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Prócz tego staram się szerzyć swoje piwne zainteresowania wśród znajomych.
    Z zainteresowań niepiwnych: uwielbiam fantastykę, gry, muzykę i historię.
  • Jimmy_jb
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2005.11
    • 911

Cześć. Fantastyka i gry mówisz? A Wiedźmina 3 już zamówiłeś czy tak jak ja zbierasz na nową kartę graficzną
    Mona Browar Prywatny, Pruszcz Gdański Słoneczna

Comment

• Filips
      Szeregowy Piwny Łykacz
      • 2015.02
      • 2

Nie zamawiałem... a rodzinka (studiuję więc częściowo jestem zależny) w wakacje sprawiła nowy. Całkiem zacny - myślałem - a tu okazało się że jak na średnich pośmigam to będę miał szczęście. Troszkę smutek... ale myślę że, fabuła mi wszystko wynagrodzi.

Comment

Related Topics

Collapse

• AaLeX
        Mała aktywność użytkowników naszego forum.
        AaLeX
        Witajcie. Nie wiem, czy w dobrym miejscu, ale jak coś, to można przenieść. Zastanawia mnie coraz mniejsza aktywność użytkowników tego forum. Na palcach maksymalnie obu rąk można policzyć aktywnych użytkowników, którzy regularnie dodają oceny piw. Ja także się staram. Dziwi mnie to,...
        2024-07-29, 15:05
      • PiotrN
        Witajcie !
        PiotrN
        Mam na imię Piotr, mieszkam w Krakowie.
        Zajawiłem się piwowarstwem, choć piwowar ze mnie na razie żaden. Bardzo imponują mi amatorscy piwowarzy i ich piwa. Co do mnie to mam na koncie piwo z ekstraktów z Gozdawy, było pijalne i przyjemne, co zachęciło mnie do dalszych kroczków....
        2020-01-09, 11:10
      • mkocielnik
        Witajcie Miłoścnicy Złotego Trunku
        mkocielnik
        Witam serdecznie,