Hej, cześć i czołem!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Soyero
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2015.03
    • 6

Hej, cześć i czołem!

Witam wszystkich!
    Jestem początkującym browamatorem z Zagłębia Dąbrowskiego. Pijam piwo często i gęsto. Ostatnie 2 lata tylko piweczka z browarków regionalnych aż w końcu postanowiłem sam uwarzyć .Pozdrawiam
  • Maggyk
    Szara Adminiscjencja
    🍼
    • 2004.05
    • 5618

Witaj na forum
    Życie jest jak skrzynka piw rzemieślniczych - nigdy nie wiesz na co trafisz!
    Piwo domowe -
    Centrum Piwowarstwa - sklep dla piwowarów domowych

Reklama w BROWARZE
    PIWO GDZIE - STREFA Z ZASADAMI :D

Comment

Related Topics

Collapse

• DARCO
      Tradycje piwowarskie Zagłębia Dąbrowskiego
      DARCO
      "Tradycje piwowarskie Zagłębia Dąbrowskiego"

Już wkrótce "światło dzienne" ujrzy długo oczekiwana książka autorstwa Witolda Wieczorka!

Także i Ty możesz przyczynić się do jej wydania wzbogacając jednocześnie swoją piwną biblioteczkę ...
      2015-05-05, 01:34
    • Luki1946
      Czołem
      Luki1946
      Czołem. Łukasz lat 31, mieszkaniec Kwidzyna (pomorskie). Do rejestracji na forum najbardziej przyczynił się dział "kolekcjonerstwo" jako, że od niedawna rozpocząłem swoją własną kolekcję etykiet oraz kapsli. Pozdrawiam serdecznie.
      2017-10-28, 15:01
    • skitof
      100 Blumen, Wiener Lager
      skitof

100 Blumen to mały wiedeński browar, założony w 2016 r. przez dwóch piwowarów domowych. Piwo to, czyli lager wiedeński, to prezent od Darka Dąbrowskiego (darekd), który bawił jakiś czas w stolicy Austrii.
      Smak łagodny, ze złożoną słodowością, świetnie oddającą typowy...
      2024-10-30, 20:47
    • daro96610
      Czołem piwosze
      daro96610
      No witam Panów i Panie (jeśli są ). Dopiero uczę się piwnego świata, ale poznawanie jest bardzo przyjemne zaczynam właśnie przygodę z piwowarstwem domowym i mam nadzieję, że za kilka tygodni pochwalę się tym, co uwarzyłem pozdrawiam