Witam

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • pest
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2015.03
    • 4

Witam

Witam i pozdrawiam ze stolicy.
    Jestem całkiem zielony w temacie ale pierwsza wareczka z Brewkit'a uwarzona.
    Ja to wszystko lubię sam... więc i browarowego bakcyla połknąłem.
  • dominik_walkowiak
    Porucznik Browarny Tester
    • 2013.10
    • 335

Pewnie połowa z nas zaczynała z brewkita
    Witam i Pozdrawiam

Comment

Related Topics

Collapse

• Shedao
      Witnica, Konopnickiej 1, Browar Witnica
      Shedao
      Wychodzi na to, że sam browar nie doczekał się u nas przez tyle lat swego wątku.

Sklepik jest czynny w godzinach 7-15 w dni powszednie. Trzeba podejść na portiernię, pani zadzwoni, wyjdzie druga pani obsługująca sklepik i zaprowadzi do niego. Samemu nie wolno włóczyć się po...
      2024-02-19, 14:47
    • cielaczek
      Pierwsza wareczka cielaczka:)
      cielaczek
      Cześć wszystkim piwowarom i piwoszom,
      W niedziele w południe nastawiłem pierwsze piwko z brewkitu (IPA), niestety rodzaju drożdży nie pamiętam, ale przy re hydratyzacji drożdży była ładna pianka, więc żywe (temperatura wody <30stopni). Wieczorem zaczęło ostro bulgotać w rurce,...
      2018-01-30, 19:44
    • Grbuy
      Butelki 5L (kanister)
      Grbuy
      Witajcie! Mam pytanie ponieważ chciałbym nastawić swojego pierwszego brewkita, ale z uwagi że rzadko piję wręcz odświętnie chciałbym żeby był to trunek na specjalne okazje który będzie sobie stał gdzieś w zacisznym miejscu, z kolei te specjalne okazje to okazje w większym gronie. Tak...
      2023-04-01, 14:41
    • kurek93
      Lager coopers
      kurek93
      Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem amatorem, robię pierwsze piwko lager z brewkita. Potrzebuje pomocy. Zrobiłem swoje pierwsze piwko, początkowe Blg 12, fermentacja 18 stopni, a teraz od kilku dni w 23. Wczoraj 5.01 mija dwa tygodnie. Blg stanęło od kilku dni na 4. Według kalkulatora...
      2023-01-06, 19:13
    • kons18