Witajcie

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • genio96
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2015.07
    • 2

Witajcie

Cześć, jestem Piotrek, mieszkam na śląsku. Obecnie studiuję. Moją pasją jest muzyka. Właśnie rozpocząłem swoją przygodę z piwowarstwem domowym. Pierwsza warka już za mną.
    Wasze zdrowie!
  • solfernus
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.08
    • 1025

Cześć, witaj blablabla.
    No i najważniejsze nie zrażaj się komentarzami i nadal warz
    Zbieram podstawki piwne po 1 szt z każdego browaru powiązanego z Polską, oraz po 1 szt z każdego państwa świata.

Comment

Related Topics

Collapse

• kaczka116
      Ułan Browar, [Szpunt] La BlaBlaBla IPA
      kaczka116
      Piwo gotowe do oceny
      2020-01-19, 20:41
    • PiotrN
      Witajcie !
      PiotrN
      Mam na imię Piotr, mieszkam w Krakowie.
      Zajawiłem się piwowarstwem, choć piwowar ze mnie na razie żaden. Bardzo imponują mi amatorscy piwowarzy i ich piwa. Co do mnie to mam na koncie piwo z ekstraktów z Gozdawy, było pijalne i przyjemne, co zachęciło mnie do dalszych kroczków....
      2020-01-09, 11:10
    • mkocielnik
      Witajcie Miłoścnicy Złotego Trunku
      mkocielnik
      Witam serdecznie,
      małymi krokami zmierzam ku dalszemu rozwojowi względem wyrobu piwa domowego.
      Mam za sobą dwie wytworzone partie z brewkitu (obie IPA). Mimo godzin spędzonych na forach dziedzinowych, szkole Youtube oraz literaturze do obu partii ma pewne ALE.

W obu...
      2018-12-14, 16:04
    • smorczak
      Witajcie
      smorczak
      Cześć,

Chciałem gorąco powitać wszystkich piwowarów na forum.
      Swoją przygodę z piwowarstwem domowym rozpocząłem na początku 2018 roku i powoli zdobywam wiedzę i staram się robić co raz to lepsze warki
      2018-11-30, 13:16
    • otvirak
      prośba o identyfikację kufli
      otvirak
      Witajcie!