Amator z Wrocławia

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • jancewicz
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2015.09
    • 34

Amator z Wrocławia

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
    Stacjonuję we Wrocławiu i jestem amatorem dobrego piwka; od jakiegoś czasu również próbuję własnych sił - na razie z tzw. gotowców gdyż do zacierania nie mam warunków i sprzętu....

Related Topics

Collapse

• wbl
    [Sprzedam] - skrzynki z butelkami Kielczow koło Wrocławia
    wbl
    Sprzedam 3-4 skrzynki z butelkami.
    15 zl/skrzynkę.
    Odbiór osobisty-Kiełczów pod Wrocławiem.
    tel. 663882727
    Tomasz.
    Ogloszenie grzećnościowe...
    2021-08-25, 15:03
  • darekd
    Celestial Beerworks, Jerzy
    darekd
    Browar z Dallas w Teksasie.

Piwo opisane jako "A fine polish Lager"

5% alk.
    Chmiele – Lubelski, Sybilla, Marynka

Aromat – chmielowy (ziołowy, lekka korzenność, owocowo-kwaskowe muśnięcie), łagodny słód bez wyraźniejszego profilu...
    2025-02-05, 02:24
  • Kamil97
    Fermentacja brewkitu coopersa ustała po 2 dniach
    Kamil97
    Cześć, na wstępie zaznacze, że jestem kompletnym amatorem i prosze o wyrozumiałość oraz porady
    W sobote "nastawilem" brewkit ipa coopers'a, zmierzyłem blg i wynosiło 12. Piwo pięknie i donośnie bulgotwało już w sobote oraz całą niedziele. W poniedzialek rurka nie wydawała...
    2023-04-05, 16:59
  • kurek93
    Lager coopers
    kurek93
    Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem amatorem, robię pierwsze piwko lager z brewkita. Potrzebuje pomocy. Zrobiłem swoje pierwsze piwko, początkowe Blg 12, fermentacja 18 stopni, a teraz od kilku dni w 23. Wczoraj 5.01 mija dwa tygodnie. Blg stanęło od kilku dni na 4. Według kalkulatora...
    2023-01-06, 19:13
  • Prusak
    Austria, Wiedeń, Gumpendorfer Str 35, BeerLovers
    Prusak