Witam

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Krzysztof988
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2016.08
    • 4

Witam

Witam wszystkich bardzo zainteresował mnie temat warzenia domowego piwa. Ponieważ w temacie jestem jeszcze laikiem chcę ostrożnie rozpocząć. Wybrać jakiś zestaw startowy by mieć w czym uwarzyć pierwszy browarek. Jakie piwo nie powinno sprawić kłopotu przy warzeniu na początku, by się nie zrazić? Pozdrawiam wszystkich

Related Topics

Collapse

• Gringo
    Mołdawia, Kiszyniów, Strada Aleksandru cel Bun 83, Vdrovapub
    Gringo
    Mołdawia, Kiszyniów, Strada Aleksandru cel Bun 83, Vdrovapub

Pub znajdujący się w sercu miasta, który posiada chyba najlepszą luzacką atmosferę ze wszystkich miejsc odwiedzonych w Kiszyniowie.

Zacznijmy od piwa: W lokalu napijemy się lanych piw z browaru Beermaster który
    ...
    2024-11-08, 19:23
  • ignacyk
    Witam wszystkich
    ignacyk
    Witam i pozdrawiam że Śląska Cieszyńskiego, ciekawią mnie bardzo piwne zagadnienia, jestem przekonany, że mi się tutaj spodoba.
    2023-07-17, 14:52
  • dadek
    Czechy, Luhačovice, Družstevní 142, Lázeňský pivovar/Restaurace U koňa
    dadek
    Znane uzdrowisko na wschodniej Moravě doczekało się w tym roku swojego browaru. Powstał on blisko luhačovického zámku (czyli pałacu) z 1738 roku, w przemysłowej przybudówce do budynków restauracji i pensjonatu "U koňa". Przyjeżdżając do Luhačovic pociągiem mijamy ten kompleks...
    2021-12-20, 01:37
  • Grzegorz_D
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Grzegorz_D
    Witam, wszystkich na imię mam Grzegorz i jestem z Rudy Śląskiej.
    2018-09-23, 22:03
  • Wojti4
    witam wszystkich
    Wojti4
    Mam na imię Wojtek. Od kilku lat jeżdżę po Polsce i po Europie w poszukiwaniu dobrego piwa z małych regionalnych browarów, browarów rzemieślniczych oraz minibrowarów restauracyjnych.
    Edukuję znajomych i członków rodziny w temacie dobrego piwa (czytaj: tłumaczę czym różni się...
    2018-03-09, 12:22
  • Loading...