Cześć

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • WaldiM
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2017.06
    • 1

Cześć

Mam na imię Waldek. Jestem tutaj, bo tematyka browarnictwa jest mi bliska. Uwielbiam przede wszystkim niszowe, regionalne browary. Ostatnio odkrywam walory smaków piw przenicznych. Zawodowo związany jestem między innymi z branżą BHP i z firmą http://www.bhpekspert.net/. Mam nadziej, że zagoszczę tu na dłużej.

Related Topics

Collapse

• pabulons
    Podlaski człek wita ;)
    pabulons
    Cześć.
    Nazywam się Paweł. Pochodzę z podlaskiego zaścianka czyli z Białegostoku. Ale tu też jest super! Studiuję, rozwijam się i odkrywam kolejne pasje. Od kilku lat produkuję cydr, który ma swój posmak nawet w dalekiej rodzinie i wśród znajmoych. Przyszedł czas na piwo!
    2016-05-11, 21:35
  • Olenka99
    Witaaam !
    Olenka99
    Witajcie moi drodzy piwosze Patrzę na tą stronę i aż mi się pyszczek uśmiecha - jakie fajne miejsce, wyluzowane i z humorem ! Cieszę się że tutaj trafiłam :-) Mam nadzieję, że nawiążemy tutaj ciekawe dyskusje Ja dopiero od niedawna odkrywam, że istnieje mnóstwo pyszniejszych...
    2015-04-22, 10:17
  • mct
    Pozdrawiam wszystkich fanow piwa!
    mct
    Witam, chcialem sie na poczatku ze wszystkimi przywitac. Mam nadzieje, ze zagoszcze na tym forum i bede uczestniczyl w toczacych sie na nim dyskusjach!
    Bardzo lubie piwa metne (od czasu wycieczki do Wilna) oraz stout (od czau gdy kolega w czasie urlopu przywiozl troche Guinessow i Beamisha)....
    2005-08-19, 13:22
  • klewa
    Witam z Gdańska
    klewa
    Witam wszystkich piwoszy. Trafiłam tu dość przypadkowo ale myślę, że zagoszczę na dłużej.
    2008-10-29, 18:08
  • meszek0009
    Spóźnione witam !
    meszek0009