Dzień dobry wszystkim!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • lichtus
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2017.09
    • 1

Dzień dobry wszystkim!

Witajcie

Jestem piwowarem domowym od 4 miesięcy. Mam za sobą 8 warek i walczę dalej. Warzę metodą tradycyjną, jak na razie bez automatyzacji na co może i kiedyś przyjdzie czas. Z zawodu jestem inżynierem konstruktorem i na codzień zajmuję się projektowaniem części wnętrz samochodowych. Zapraszam wszystkich piwowarów domowych z Wrocławia i nie tylko do kontaktu i spotkań degustacyjnych. Liczę na wymianę doświadczeń i naukę

Pozdrawiam wszystkich !

Lichtus

Related Topics

Collapse

• dadek
    Belgia, Bredene, Duinenstraat 47, Brouwerij Betsy
    dadek
    Bredene to miasteczko gminne sąsiadujące z Ostendą, wystarczy przejechać mostem nad terenami portowymi i kanałami uchodzącej tu do Morza Północnego rzeki Noordgeleed. By dotrzeć do browaru z dworca kolejowego Oostende można to zrobić tramwajem, wykorzystując przebiegającą tędy najdłuższą...
    2024-10-06, 22:38
  • pebejot
    Ekwador, Cuenca, Calle Alfonso Cordero, Golden Prague
    pebejot
    Największy browar restauracyjny w Ekwadorskim mieście Cuenca, znanym z zabytkowej zabudowy historycznego centrum miasta, wpisanej na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
    Minibrowar powstał w dawnej hali magazynowej, znajduje się w sąsiedztwie hipermarketu i salonów samochodowych.
    ...
    2020-04-23, 13:51
  • heckler
    Jíloviště, Všenorská 45, Pivovar Ettore
    heckler
    Mała wioska Jíloviště leży w dzielnicy Praga-zachód. To tu w hotelu Palace Cinema wybudowanym w latach 20-tych XX wieku w zeszłym roku został otwarty mały browar Ettore.
    Osobiście pod hotel dotarłem po dosyć wyczerpującej wycieczce rowerowej od strony dzielnicy Pragi-Zbraslav. Stamtąd...
    2018-09-06, 09:09
  • e-prezes
    La Débauche, Big Boy
    e-prezes
    W przeciwieństwie do Black Ale India Stout z tego browaru mamy tu już prawdziwego RIS-a.