paczatki poczatkow

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • natan64
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2003.08
    • 40

paczatki poczatkow

Hi
    Tak sobie czytam i czytam Wiekszosc z was ludziki sa to ludzie co cos wiedza na ten temat albo sa joz w stanie wieszym embrionalnie.Ja jestem totalnie amator Jedyne z czymmialem stycznosc to piwo w sklepie i raz widzialem jak rosnie cmiel Gdzie sie czegos dowiem typy co kupic jak kupic ile kupic jakie skaldniki co z nimi zrobic ile warzyc jak warzyc ile lerzakowac no i ile pic Bardzo prosze o pomoc i przepraszam jezeli kogos urazilem Bo jak wiadomo niedogodzi sie kazdemu
  • grzech
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2001.04
    • 4592

Szanowny natanie !
    Jeśli kogoś uraziłeś to prof. Bralczyka.

Comment

• celt_birofil
      † 2017 Piwosz w Raju
      • 2001.09
      • 4470

grzech napisał(a)
      Szanowny natanie !
      Jeśli kogoś uraziłeś to prof. Bralczyka.
      że o FCJP nie wspomnę
      Nie było Ciebie tyle lat! Myślałem, że nie wrócisz już (Krystyna Prońko - koniec cytatu)

Comment

Related Topics

Collapse

• dadek
        Niemcy, Erfurt, Zum Güterbahnhof 20, Heimathafen - Erfurter Braumanufaktur
        dadek
        Funkcjonujący od 2017 roku browarek umiejscowiono w starych magazynach kolejowych z czerwonej cegły. Z głównego dworca kolejowego kierujemy się równolegle do torów w kierunku wschodnim przez Kurt Schumacher Straße, przechodzimy mostem przez Gerę i dalej prosto brukowaną ulicą przez tereny...
        2025-01-12, 18:42
      • dadek
        Hlízov 230, Pivovar Holanďan
        dadek
        Przybyłem do Hlízova w piękną, upalną sobotę 12.08.2023. Dojazd zapewniają pociągi osobowe jeżdżące na odcinku Kolín - Kutná Hora, z przystanku kolejowego do browaru jest 200 m.
        Browarek oficjalnie polał swe pierwsze piwa w październiku 2022. Powstał on na terenie dawnego majątku...
        2023-11-03, 00:29
      • bastion