Ceść Wam Wszystkim jestem młodym piwowarem amatorem
odpowiedz
Collapse
X
-
Witaj Młody Piwowarze! - baw się dobrze!
Comment
-
Warto by spełnić prośbę Maleństwa. Witaj.Browar Hajduki.
adam16@browar.biz
Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
Krasnoludki są na świecie, a w każdym razie w Chorzowie ;) a dowodem jest to, iż do domowego piwa siusiają :D - mam KWASIŻURA :DComment
-
Witam kolejnego Piwowara Amatora
Twoje zdrowie"Spotkałem się z kolegą / Bo kolega jest od tego / I wypada czasem spotkać się z nim"
Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
Bractwo Piwne
Skład Piwa
Piszę poprawnie po polsku!Comment
Related Topics
Collapse
-
Cześć, na wstępie zaznacze, że jestem kompletnym amatorem i prosze o wyrozumiałość oraz porady
W sobote "nastawilem" brewkit ipa coopers'a, zmierzyłem blg i wynosiło 12. Piwo pięknie i donośnie bulgotwało już w sobote oraz całą niedziele. W poniedzialek rurka nie wydawała...1 Photo-
Channel: Twoje warzenie
-
-
Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem amatorem, robię pierwsze piwko lager z brewkita. Potrzebuje pomocy. Zrobiłem swoje pierwsze piwko, początkowe Blg 12, fermentacja 18 stopni, a teraz od kilku dni w 23. Wczoraj 5.01 mija dwa tygodnie. Blg stanęło od kilku dni na 4. Według kalkulatora...
-
Channel: Browarnictwo amatorskie
-
-
Kiedy zaczęła się agresja Rosji na Ukrainę, przeczytałem gdzieś że browar Pinta razem z browarem ReBrew, uwarzyli piwo - Hazy Discovery Kyiv.
Szkoda że to wszystko urodziło się w takich okolicznościach. Oczywiście przypomniałem sobie wizytę w tamtejszym browarku którą wspominam...3 Photos-
Channel: Ukraina
-
-
Witam,
jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat branży piwowarskiej. Chciałabym prosić Was, miłośników piwa, o wypełnienie krótkiej ankiety o zaspokajanych przez piwo potrzebach i jego substytutach. Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź.
https://docs.google.com/forms/...-
Channel: Słup ogłoszeniowy
-
-