Jestem Fiestor z Lęborka :)

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Fiestor2
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2007.06
    • 16

Jestem Fiestor z Lęborka :)

Siema, Elo, Cześć czy jak tam wolicie
    Nazywam się Tomek i jestem z Lęborka (pomorze). Mam 19 lat, na chwile obecną jestem szczęśliwy bo wczoraj wypilem pare piwek
    6 czy 7 specjali i 1 Vipa

Mój rekord to ponad 30 piw w 3 dni.

Dlaczego o tym pisze? Nie!, Nie jestem chwalipiętą, ale tu chyba o to chodzi - to forum o piwie

Mój ulubiony browar to specjal. Specjal tradycyjny, czarny, najlepiej z lodówki i w buteleczce.
    Oprócz specjala lubie żubry i piwa reklamowane w telewizji typu tyskie, lech, żywiec. (Nie patrze na to ze one są reklamowane i drogie. Są poprostu dobre). Do do światowych piw nie mam wiekszego doświadczenia. Jedynie kilka niemieckich piw oraz kilka z Czech i Słowacji.

W swoim życiu wiele wypiłem także VIPów z biedronki. Ohydne ale jakże ekonomiczne piwko. Tanie i mocne. Lubie pić alkohol ale bardzo żadko kiedy pije cos innego niż piwo...

To wszystko )
  • arcy
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2002.07
    • 7538

Myślę, że Cię rozczaruję. Co prawda niejeden z nas wypijał podobne ilości, ale w zestawie nie było VIPów ani innych piw "ekonomicznych". I nie chodzi na tym forum o ilość, a o jakość. Pozostaje mi mieć nadzieję, że jak poczytasz to nabierzesz ochoty na spróbowanie prawdziwych piw, których z całą pewnością w "Biedronce" nie znajdziesz.

Comment

• arcy
      • 2002.07
      • 7538

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Fiestor2
      piwa reklamowane w telewizji typu tyskie, lech, żywiec. (Nie patrze na to ze one są reklamowane i drogie. Są poprostu dobre).
      Hm, to bardzo ciekawe. A, jeśli można zapytać, znasz jeszcze jakieś "dobre" piwa?

Piłeś może kiedyś jakieś niedobre, na przykład niepasteryzowane? Albo mętne, trochę kwaśne, "walące" czymś jakby bananami i goździkami?

Comment

• Shlangbaum
        • 2005.03
        • 5828