Wita z_mario

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • x_mario
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2007.08
    • 5

    Wita z_mario

    Trafiłem tu przypadkowo ponieważ buduje piwniczke wolnostojącą tzn ziemiankę i aby podejrzeć zdjęcie podobnej budowli na Waszym forum musiałem się zarejestrować.
    Natomiast muszę przyznać że cała strona bardzo mnie zinteresowała ponieważ piweczko to mój ulubiony napój. Myslę także o próbie własnej produkcji (o czym na ten czas nie mam zielonego pojęcia) więc zostanę tu dłuzej.
  • sdraczynski
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2007.05
    • 47

    #2
    aloha

    Witam na forum browarku - ja również na forum jestem początkujący, natomiast w temacie piwka i jego robienia już całkiem nie ... naziemna piwniczka powiadasz ... i piwa nie warzysz ? przeca piwniczka jest do trzymania (lezakowania) piwa - namawiam do podjęcia prób (zaraz po zakończeniu budowy, żeby sie przyzwoita PIWnica ziemniakami i rupieciami nie wypełniła

    Pozdrawiam
    Sławek

    P.S. Jakbyś chciał jakiejś porady a propos domowej produkcji to wal śmiało - to na prawde super zabawa ... a ile frajdy potem z degustowania w miłym gronie znajomych

    Comment

    • Pinio74
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.10
      • 3881

      #3
      Witam serdecznie i chociaż sam nie warzę, to zachęcam do spróbowania swoich sił. Twoje zdrowie
      BIRRARE HUMANUM EST

      Comment

      • peter007
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2004.06
        • 2820

        #4
        Witaj,
        nie ma co się zastanawiać tylko trza się brać za warzenie a wtedy owa piwnica też będzie zadowolona
        Jeśli ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz racje - wydaje ci się

        Comment

        • x_mario
          Szeregowy Piwny Łykacz
          • 2007.08
          • 5

          #5
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika sdraczynski